OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en person med ansvar att ta fram, beskriva och kalkylera systemlösningar för offerter, baserat på interna standardsystem och med anpassningar, för att uppfylla kundens krav. Du kan leda och samordna det arbete och de aktiviteter som behövs för att leverera en vinnande offert. Mycket av arbetet sker ofta i samarbete ansvarig säljare, systemingenjörer, produktansvariga m fl. Resor till kund ingår i arbetet. Din profil Vi söker dig som brinner för systemförsäljning. Du bör vara civil- eller högskoleingenjör och har erfarenhet av projektarbete i en internationell miljö och du skall tycka om att leda människor för att nå bästa resultat. Du skall också trivas med att samarbeta och koordinera aktiviteter både internt och externt. God kommunikation på svenska och engelska i både tal och skrift är ett måste. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Vårt företag Monticokoncernen erbjuder tjänster inom personal- och kompetensförsörjning såsom bemanning, rekrytering, HR-konsultation, strategisk kompetensförsörjning, utbildning, jobbcoachning samt omställningsarbete. Vår expansiva koncern har idag cirka 350 anställda och omsätter cirka 150 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Tranås och övriga kontor finns i Eksjö, Gislaved, Halmstad, Hässleholm, Jönköping, Karlskrona, Ljungby, Malmö, Mjölby, Nässjö, Oskarshamn, Vetlanda, Värnamo, Växjö och Ystad. Ansökan sker endast via nedanstående länk!