OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.
Genom vårt egenutvecklade CRM-system har vi lagt grunden för Balders hjärta, där ärenden flödar, säljande annonser skapas, affärer följs upp och där vi tar tempen på hur våra fastigheter mår. Vi är idag ett team om 3 personer som sitter på huvudkontoret i Göteborg, du har även möjlighet att arbeta från våra andra lokalkontor.
Hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team.
Vad har du för kvalifikationer?
Uppdraget handlar om att vara länken mellan tekniken, processen och verksamheten genom att designa, konfigurera och administrera MS Dynamics CRM 365. Du medverkar i nyutveckling och vidareutveckling samt de anpassningar som sker i de befintliga processerna i systemet. Arbetet sker tillsammans med systemägare, processägare och projektledare.
I rollen ingår också att bevaka systemet för att kunna arbeta med strategiska åtgärder. Detta innebär att du behöver vara nyfiken och leta efter problem som kan elimineras alternativt vändas till en fördel i systemet. Du behöver kunna plattformen, känna dig säker på funktionalitet i systemet samt kunna föreslå lösningar som i största utsträckning håller sig inom standardfunktionalitet och förverkliga dem i systemet.
Vem är du som person?
För att lyckas i rollen ser vi att du har god kunskap i Microsoft Dynamics inom applikationerna Sales och Customer Services. Det är meriterande om du har erfarenhet av ClickDimensions eller PowerApps. Troligtvis arbetar du idag i en kundinriktad roll som exempelvis applikationskonsult inom MS Dynamics men vill lämna konsultlivet bakom dig och kunna fokusera på en spännande och kontinuerlig utveckling på Balder i vår digitala resa.
Du kommer att arbeta tight med gruppen för Dynamics, som till största delen är stationerad i Göteborg, och med kollegor från andra delar av bolaget som på ett eller annat sätt berörs av Dynamics. Placeringen av tjänst kan ske från ett av våra kontor som finns runt om i landet. En del tjänsteresor kan förekomma, främst inom Sverige.
Din ansökan
Är du rätt person för att kunna hjälpa oss att få hjärtat att bli större och starkare? Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterande chef Helena Axelsson på helena.axelsson@balder.se (helena.axelsson@balder.se%20)eller på 031-10 95 75 eller systemägare Lina Bohlin Andersson på lina.bohlin.andersson@balder.se eller på 031-10 99 40.
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.
Hjärtligt välkommen att bli en av oss och välkommen till en bransch som är, och kommer att fortsätta vara, full av möjligheter.
LI-MK1