OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början på din IT-karriär eller har en bakgrund inom IT-support /ServiceDesk och vill ingå i ett expansivt bolag är detta det perfekta tillfället för dig.
Vi söker en systemspecialist med passion för att tillhandahålla lösningar och kärlek till allt tekniskt. Häng med oss och var en del av att leverera marknadens bästa service samtidigt som du växer både personligt och professionellt!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som som systemspecialist kommer du att ansvara för felsökning, drift och förvaltning av Genesys call center-lösning (telefoni, chatt, epost, sociala medier).
Utöver det ovannämnda så kommer du även arbeta med:
* Support av två olika plattformar (cloud och onprem).
* Hantering av bland annat Windows server och SQL-databaser.
* Ärendehantering (både felanmälningar och beställningar) via ServiceNow som 2nd och 3rd line support.
* Dokumentation och kunskapsartiklar.
* Systemförbättringar och anpassningar för flertalet kunder där varje enskild kund har ett unikt behov.
* Personlig kundkontakt genom olika former av möten, både via Teams och fysiskt på plats hos kund.
* Bevakning och hantering av larm under dagtid. Efter en tids erfarenhet kan även natt- och helgberedskap tillkomma enligt överenskommelse.
Du är en del av affärsområdet Customer Experience (CX) som hjälper våra kunder komma i kontakt med sina kunder. CX består av ca 40 personer och finns runt om i Sverige, Norge, Danmark, Spanien och Nederländerna. Som systemspecialist ingår du i teamet Support & Operations där vi är ca 15 personer. Du samarbetar även med projektledare, leveransansvariga, säljspecialister, implementationstekniker och utvecklare inom CX. Du sitter i fräscha lokaler i Stockholm, Liljeholmen.
På Advania erbjuder vi möjligheten att arbeta med några av marknadens ledande IT-experter och mjukvaruleverantörer för att driva den tekniska utvecklingen framåt. Du får chansen att utveckla dina färdigheter inom ledande teknik, plattformslösningar och tjänster. I denna roll får du stor möjlighet att utvecklas inom flera områden, vi erbjuder även vidareutbildningar internt och externt.
Din profil
Serviceminded, lösningsorienterad och brinner för IT och tekniska lösningar. Du är en pålitlig och ödmjuk lagspelare som tycker om att samarbeta med andra för att ständigt utvecklas. Vi arbetar i en miljö präglad av stort kundfokus och frihet under ansvar. Du bör även ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Det är meriterande om du har kunskaper inom dessa områden:
* Nätverk
* SQL
* Call center-verktyg (exempelvis Genesys)
* ServiceNow
* Systemutveckling
Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en obligatorisk bakgrundskontroll, en för oss kvalitativ kontroll inför ett anställningsbeslut.
Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor.
Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss!
Övrig information
Placeringsort: Liljeholmen, Stockholm
Start: Snarast möjligt
Lön: Enligt ök.
Bakgrundskontroller ingår som en del av rekryteringsprocessen.
Advania har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Du kommer till en början arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos Advania med mycket goda möjligheter till en tillsvidare anställning direkt hos kundföretaget efter 6 månaders inhyrning.
Advania har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten eller processen i sin helhet så kontakta gärna oss via email stockholm@maxkompetens.se
Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.