Systemspecialist till Customer Experience

Systemspecialist till Customer Experience

Arbetsbeskrivning

Är du i början på din IT-karriär eller har en bakgrund inom IT-support /ServiceDesk och vill ingå i ett expansivt bolag är detta det perfekta tillfället för dig.

Vi söker en systemspecialist med passion för att tillhandahålla lösningar och kärlek till allt tekniskt. Häng med Advania och var en del av att leverera marknadens bästa service samtidigt som du växer både personligt och professionellt!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som systemspecialist på Advania kommer du att ansvara för felsökning, drift och förvaltning av Genesys call center-lösning (telefoni, chatt, epost, sociala medier).

Utöver det ovannämnda så kommer du även arbeta med:

* Support av två olika plattformar (cloud och onprem).
* Hantering av bland annat Windows server och SQL-databaser.
* Ärendehantering (både felanmälningar och beställningar) via ServiceNow som 2nd och 3rd line support.
* Dokumentation och kunskapsartiklar.
* Systemförbättringar och anpassningar för flertalet kunder där varje enskild kund har ett unikt behov.
* Personlig kundkontakt genom olika former av möten, både via Teams och fysiskt på plats hos kund.
* Bevakning och hantering av larm under dagtid. Efter en tids erfarenhet kan även natt- och helgberedskap tillkomma enligt överenskommelse.

Du är en del av affärsområdet Customer Experience (CX) som hjälper kunderna komma i kontakt med sina kunder. CX-teamet består av ca 40 personer och finns runt om i Sverige, Norge, Danmark, Spanien och Nederländerna. Som systemspecialist ingår du i teamet Support & Operations på cirka 15 personer. Du samarbetar även med projektledare, leveransansvariga, säljspecialister, implementationstekniker och utvecklare inom CX.

På Advania erbjuds möjligheten att arbeta med några av marknadens ledande IT-experter och mjukvaruleverantörer för att driva den tekniska utvecklingen framåt. Du får chansen att utveckla dina färdigheter inom ledande teknik, plattformslösningar och tjänster. I denna roll får du stor möjlighet att utvecklas inom flera områden samtidigt som det erbjuds vidareutbildningar såväl internt som externt.

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du är serviceminded, lösningsorienterad och brinner för IT och tekniska lösningar. Du är en pålitlig och ödmjuk lagspelare som tycker om att samarbeta med andra för att ständigt utvecklas. Teamet arbetar i en miljö präglad av stort kundfokus och frihet under ansvar. Du bör även ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har kunskaper inom dessa områden:

* Nätverk
* SQL
* Call center-verktyg (exempelvis Genesys)
* ServiceNow
* Systemutveckling

Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss!


Övrig information
Placeringsort: Fräscha lokaler i Liljeholmen, Stockholm.
Liljeholmen, Stockholm.
Start: Snarast möjligt.
Lön: Enligt ök.
Bakgrundskontroller ingår som en del av rekryteringsprocessen.

Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Advania har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Du kommer till en början arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos Advania med mycket goda möjligheter till en tillsvidare anställning direkt hos kundföretaget efter 6 månaders inhyrning.

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.


Om kunden
Advania är inte som andra techbolag - Det som gör oss speciella är inte bara de tjänster och produkter vi erbjuder, utan människorna bakom dem. Det är självledarskapet, vår tillförlitlighet i allt vi gör och det fantastiska förtroende vi har för varandra som gör skillnad.

Vi tror på att ta beslut nära våra kunder, för det är då som vi verkligen förstår deras behov. Vi ger våra medarbetare ett stort ansvar att agera, vi är nämligen övertygade om att med ansvar kommer engagemang och utrymmet att utvecklas.

Läs gärna mer på: https://www.advania.se/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2024
  • Ansök senast: 1 oktober 2024

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

1 line support

1 line support

20 december 2024