Systemsupport inom Supply Chain

Systemsupport inom Supply Chain

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Trivs du i en central roll där du får jobba med systemsupport för verksamhetens användare? Finns du tillgänglig omgående och vill utvecklas i en roll där du får mycket ansvar? Just nu söker vi en person till en av våra kunder för rollen som Systemsupport inom Supply Chain i ett uppdrag på 6 månader inledningsvis.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I den här roller kommer du organisatoriskt tillhöra System & Digital Services inom Supply Chain. Du kommer arbeta med systemsupport för alla de användare inom organisationen division Special Steels som använder de system vi ansvarar för. Du är en del av ett team som ger systemsupport på verksamhetens order, lager- och transportsystem där ni delar på ansvaret för att ge support till användare. Du ansvarar för ett eget systemområde inom ovan angivna system där du arbetar med förvaltning och utveckling av ärenden som inkommer och som prioriteras av dig och teamet. Du arbetar också i projekt som endera projektledare eller projektdeltagare. Projektet startas upp och efter att utveckling och införande är genomfört avslutas projektet med överlämning till förvaltning i verksamheten. Visst resande kan förekomma i tjänsten.

Din profil

För att lyckas i uppdraget ser vi att du:
- Har en gymnasieexamen.
- Har arbetslivserfarenhet av att arbeta i en supportroll eller liknande inom exempelvis supply chain, logistik, IT, produktion eller projektledning.
- Har förmågan att uttrycka dig på svenska och engelska i tal samt skrift då du kommer arbeta med att förmedla information i en internationell verksamhet.
- Har mycket god systemvana.
Vidare trivs du i en central roll där du själv har en god problemlösningsförmåga och är van att arbeta med andra specialister i organisationen till din hjälp. Du har förmågan att sätta upp delmål och ta problem vidare trots utmaningar med att lösa alla delar på en gång. Det är viktigt att du kan hantera en varierande arbetsbelastning utifrån situation då arbetet kräver prioritering samt planering av inkommande arbetsuppgifter.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Elin Alm och nås på 076-945 34 35 eller på elin.alm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024