OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aditro Aditro Customer Services är Nordens ledande kundserviceföretag.De drygt 3000 medarbetare hanterar varje år mer än 20 miljoner kundkontakter - dygnet runt, året runt.Vi finns på plats i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Holland och Belgien.Vi har stor erfarenhet av att framgångsrikt driva omfattande och komplexa uppdrag för kunder inom bank och finans, försäkring, telekom, media, energibolag, ideella organisationer med flera.För mer information: www.aditro.com Vi söker medarbetare med följande kompetens: - Inneha utbildning eller kompetens motsvarande systemvetare eller dataing.- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.- Goda kunskaper i TCP/IP protokollet - Goda kunskaper i drift och optimering av Windows Server - Goda kunskaper drift och optimering av i MS-SQL servrar Personliga egenskaper: - Du är noggrann, kvalitetsinriktad och ansvarstagande.- God problemlösningsförmåga - Du har ett gediget intresse för teknik och är villig att ständigt utvecklas.- Du är social som person och tar det som en förmån att få hjälpa andra människor.- Självständig, initiativrik och lösningsorienterad.- Stresstålig, flexibel och kan hålla flera bollar i luften samtidigt.Följande tekniska kunskaper är högt meriterande: - Programmeringskunskaper - Erfarenhet att arbeta med Ciscos produkter - Erfarenhet och kunskaper kring IP telefoni.- Erfarenhet av att leda projekt - Erfarenhet kring WAN och komplexa nätverksmiljöer Vår tekniska miljö är: Windows server, MS SQL, C#.Net, ASP, ASP.NET, Genesys, Envox, VoiP, Cisco. Är du intresserad och ser att detta passar dig?Skriv en ansökan och beskriv din kompetens och erfarenhet inom ovanstående områden.Beskriv i ansökan arbete som du utfört proffesionellt eller privat som visar på din kompentens inom olika områden. För att utjämna de numerära könsskillnaderna så ser vi gärna kvinnliga sökande.