OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare arbetat i en supporterande roll inom IT? Trivs du i en roll där arbetsuppgifterna ställer höga krav på dig och du får ta stort eget ansvar? Då kan du vara helt rätt för rollen som Systemtekniker. Det här jobbet är helt rätt för dig som vill bredda din erfarenhet och få chansen att utvecklas i din yrkesroll. Vänta inte med din ansökan!
Att vara konsult hos oss på Experis
Du får vara med och bidra till att våra kunder lyckas, oavsett roll eller hur länge du varit hos oss. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
På Experis får du även fördelen av att ingå i vår globala koncern ManpowerGroup. Hela koncernen arbetar efter tydliga värderingar vilket innebär att vi tror på din förmåga samt ser kraften i kunskap och innovation. För 12e året i rad har vi vunnit utmärkelsen "World's most ethical company" vilket vi är mycket stolta över.
Det finns många anledningar att trivas på Experis och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.
Om tjänsten
I den här rollen kommer du bland annat att arbeta med dokumentation, systemadministration, användarstöd via telefon och mail samt ärendehanteringssystem. Dina framtida kollegor är ett sammansvetsat och härligt gäng som hjälper och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Vår kund för detta uppdrag är en kommunal organisation som arbetar för stadens funktionalitet. Vi söker åt deras räkning en systemtekniker till deras servicecenter som levererar interna tjänster till organisationens olika verksamheter. Organisationen letar nu efter duktiga personer som kan vara med och ge support till sina användare.
Din profil
Den här tjänsten passar dig som trivs i en roll med mycket kundkontakt. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Som person ser vi att du är social, serviceinriktad, pedagogisk och ansvarfull.
I övrigt krävs det att du
* tidigare har arbetat inom servicedesk/helpdesk med fokus på användarstöd via telefon och mejl
* har erfarenhet av Office 365
* supporterat Chromebook
* har god vana av dokumentation och systemadministration
* har kunskap om ITIL processer
* arbetat med ärendehanteringssystem
* har B-körkort
Det är meriterande om du har arbetat i en liknande roll i mer än ett år.
Har du några frågor?
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken på "Ansök nu". Urval sker löpande så ett tips är att skicka in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via mail men om du har frågor är du välkommen att kontakta Ebba Folkesson som är kandidatspecialist i Göteborg på: ebba.folkesson@se.experis.com
Ta nästa steg i din karriär med Experis Career Accelerator?
Ta reda på hur du kan höja din kompetens för att nå drömjobbet. När du ansöker till en tjänst hos Experis får du tillgång till vår Career Accelerator som erbjuder kostnadsfria digitala kurser baserat på din aktuella kompetens och framtida ambitioner. Testa din profil och se vad som krävs för att nå dina mål. Läs mer om Experis Career Accelerator.
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson