OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Ta chansen att jobba på IKEA - ett världsomspännande företag med stora möjligheter att vidareutvecklas!Som 2nd line support för produkterna iSell och RIX kommer du att ingå i ett supportteam med problemlösningsorienterande uppgifter.Du kommer tillsams med dina kollegor att avhjälpa användarrapporterade problem samt vid behov vidarebefordra dessa till 3rd line support. Kunskaper för uppdraget Du har kunskap inom mjukvaruutveckling och hanterar VB.net eller Java samt SQL.Du kommer att arbeta parallellt med flera uppgifter vilket kräver att du är fokuserad och analytisk.Vi ser gärna att du har en god kommunikativ förmåga samt att du behärskar engelska flytande i både tal och skrift.Du är en utåtriktad, social och ärlig person som fungerar bra både inom gruppen och gentemot användarna.Du har ett stort intresse av problemlösning och är serviceminded i ditt agerande. IKEA är ett företag som lägger stor vikt vid medarbetarnas personliga utveckling, ambitioner och mål.Ta chansen och påbörja din nya karriär redan idag!På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling.Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden.Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag!StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären.Genom oss får du chansen att jobba för Sveriges, Danmarks och Norges största och mest spännande företag. Låter detta intressant?Ansök redan idag på länken nedan!