OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Arbetet innebär att arbeta inom olika steg inom systemutveckling, systemintegration och förvaltning av befintliga system.
Du kommer att vara en del av ett projekt med ansvar för att internt utveckla systemfunktioner.
Start på uppdraget är 2015-08-17 tom 2016-10-31 med möjlighet till förlängning.
Tjänsten är på 100%.
Vem är du?
Du har hög kompetens och erfarenhet av teknisk design. Det krävs att du har minst fem års erfarenhet av integrationsutveckling och integrationsdesign. Erfarenhet av MS Biz Talk 2009/2010/2013 är ett krav.
Du har arbetat 4-8 år inom det aktuella området och är en förebild för konsulter på en lägre nivå.
Du tar ansvar för delområdet samt har förmåga att leda andra lika väl som att arbeta självständigt.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål.
Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Kontaktperson
Vi vill ha din ansökan omgående!
För frågor, ring Anna Säfström på
023-70 55 48.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Viklund
0660-599 76
Nicolina Johansson
Jenny Järgren
0470-745595
Karin Swärd
+46 31 708 67 77
Daniel Johansson
Tina Linnér
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Hansson
031-7086763
Christian Ahlgren
011-194356
Anna Jalvemyr
031-708 76 81