OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionen finns på plan 6
Jobbeskrivning:
I det här jobbet kommer du att arbeta med Backoffice för reseförsäljning, biljettbokning och reseplanering inom tågbranschen.
Du kommer ingå i ett team och ditt arbete kommer vara att bli experten på alla delar som ingår i detta område och ge support till våran avdelningen som jobbar med att sälja resepaket inom Sverige men främst i & runt Europa samt ge support till andra resebyråer kring boknings system men främst med interna spännande arbetsuppgifter.
Du kommer självklart få en otrolig Onboarding och stöttning för att komma in smidigt och bra i dina nya arbetsuppgifter så du får alla förutsättningar att lyckas & utvecklas i ditt nya arbete.
Arbetstiden är schemalagd vardagar mellan 08:00-17:00.
Ta chansen att utbildas & utvecklas på ett väldigt spännande uppdrag med fantastiska kollegor!
Kontraktstyp:
Vi söker både medarbetare på heltid (provanställning 6 mån) och medarbetare på visstidsanställning i form av behovsstyrda arbetstider under öppettiderna (vardagar mellan 08.00-17.00).
* Startdatum efter överenskommelse.
Vi ser att du som ansöker:
• Är serviceinriktad.
• Kan och vill arbeta i grupp.
• Är noggrann i ditt arbete.
• Har gymnasial utbildning.
• Har grundläggande datorkunskap.
• Talar flytande svenska och god engelska.
• Meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice.
Vad kan H1 erbjuda dig?
• Marknadsmässig lön med möjlighet till bonus i form av provision.
• Moderna och luftiga lokaler.
• Anställning enligt kollektivavtal.
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling
Vänta inte! Ansök redan i dag då rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Vi ser fram emot just din ansökan!
* Startdatum efter överenskommelse.
Vill du veta mer om tjänsten så kontakta Jens Nilsson, jens.nilsson@h1.se
Vi tar inte emot några ansökningar via mail, vänlig sök tjänsten via länken till vår hemsida.
Vilka är vi?
H1 står för Happy ones och filosofin bygger bland annat på att våra medarbetare ska ha roligt på jobbet och känna att man är en del av ett större sammanhang. Vi är övertygade om att ett bra företag strävar efter att varje medarbetare varje dag ska känna en arbetsglädje och förväntansfullhet till jobbet samt glädjas av att prestera tillsammans.
H1 Communication AB startades i Juni 2007 och är ett privatägt bolag med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM-området. Företaget har en hög tillväxt och idag ansvarar företaget för ca 350 anställda i länderna Sverige och Norge med samarbetspartners i Europa.
I dagsläget innehar bolaget ett flertal ISO-standarder i syfte att säkerställa att vår leverans möter våra uppdragsgivares förväntningar