OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nynas AB is a different oil company. We believe in using oil in a sustainable manner. We are global leaders in high performance specialty product applications. Nynas has nearly 900 employees, production plants in Europe, the US and South America and sales offices in 30 countries. We have a turnover of some 2.5 billion EUR and are growing steadily. Together with our customers we work to understand their needs and processes to provide a strong partnership in product development. We call it ”taking oil further”. For more information, see www.nynas.com.
Under våren 2019 (mars-april) har Nynas AB ett underhållstopp som sker var fjärde år och vi behöver din hjälp.
Vill du varamed i ett spännande projekt och samtidigt skaffa dig meriterande erfarenhet? Vi arbetar med ett löpande urval, så välkommen med din ansökan redan idag!
DINA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som TA HSE Administrator är ditt uppdrag att hjälpa till med all administration inom HSE under genomförandet av TA 2019, särskilt avvikelsehantering, protokollskrivning och uppföljning av mål.
Exempel på arbetsuppgifter är:
* Dokumentera incidenter samt uppföljning och åtgärder av dessa.
* Skriva protokoll från skyddsronder, möten och tillkommande riskanalyser.
* Hjälpa till med kontakter med entreprenörsfirmor och andrainvolverade intressenter.
* Säkerställa att hålla kontaktlistor uppdaterade.
* Sammanställa rapportera och följa upp de detaljerade HSE-målen.
* Deltaga i daglig avstämning med TA HSE-organisation och hjälpa till med att skriva protokoll från skyddsronder i fält.
DIN PROFIL
Vi söker dig som studerar på högskola/universitet och vill skaffa dig meriterande erfarenhet från ett stort underhållsprojekt. Vidare tror vi att du har tidigare erfarenhet av en administrativ roll där du arbetat i Microsoft Office-paketet. Du är flytande i både svenska och engelska i tal och skrift och känner dig bekväm med att hantera stor mängd information och data. Utöver detta tror vi att du trivs lika bra med att arbeta i team som självständigt och är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Vi ser fram emot din ansökan!
OM STUDENTWORK
Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet.
Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.
Mer informasjon
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Stenberg
Beatrice Bergström
+46739883687