Tailor Store söker en Operations Assistant (Administrativ assistent)

Tailor Store söker en Operations Assistant (Administrativ assistent)

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en föränderlig miljö och vill vara en del av ett team i ett växande företag? Då kan rollen som Operations Assistant hos Tailor Store vara rätt för dig.
Tailor Store är ett internationellt e-handelsbolag som förser kunder i över 30 länder med skräddarsydda kläder. Verksamheten grundades 2003 och sysselsätter idag, tillsammans med sitt dotterbolag, över 500 personer, varav ca 20 personer i Helsingborg. Tailor Stores målsättning är att förse världen med skräddarsydda kläder och att vara en del i transformationen mot hållbart mode.
Inom Operations hanterar vi den dagliga driften av Tailor Store. Huvudområdena inom Operations är Produktion, Kundtjänst och Logistik.
Men Operations fungerar även som en supportavdelning för resterande avdelningar genom att t.ex:
Säkerställa att alla anställda är glada och motiverade
Se till att varje anställd har rätt verktyg
Trevliga, rena och motiverande kontor

Som Operations Assistant blir du en del av Operations teamet som spindeln i nätet mellan våra avdelningar.
I rollen förekommer en del administrativa uppgifter såsom att ha kontakt med våra leverantörer, kontrollera fakturor, orderhantering och inköp av förbrukningsmaterial.
Det är också en hands-on roll där du vissa dagar kan bygga ihop ett skrivbord till en nyanställd och hämta/skicka paket hos ombud. Samtidigt uppskattar vi om du har kreativ förmåga och kan bidra med idéer om hur vi kan öka trivseln på vår arbetsplats och koordinera inför kommande tillbyggnad av kontoret.
Utbildning och erfarenhet
Avslutad gymnasieutbildning
God datorvana
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
Minst ett par års arbetslivserfarenhet av t.ex. kontor eller administration men vi kan också se en erfarenhet inom service, t.ex. butik eller restaurang.



Vi tror att du har en känsla för service och gärna ger det lilla extra till människor runt omkring dig. Vidare är du ansvarsfull, har en god samarbetsförmåga och du utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet. Du har lätt för att lära och tar gärna tag i saker, du är ordningsam samt strukturerad.
Vidare tror vi att ditt flexibla förhållningssätt gör att du har lätt för att anpassa dig och att du trivs i en föränderlig och växande organisation. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Om anställningen
Anställningsvillkor: Heltid eller möjlig deltid (75%)
Vikariat 1 år med goda chanser till förlängning
B-körkort och tillgång till egen bil är högt meriterande

Kontaktpersoner på detta företaget

Magnus Loodberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tailor Store Sweden AB HELSINGBORG
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 13 november 2022

Besöksadress

Garnisonsgatan 48
Helsingborg

Postadress

Garnisonsgatan 48
HELSINGBORG, 25466

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024