Talar du danska och brinner för service?

Arbetsbeskrivning

Då är det dig vi söker!

Din främsta arbetsuppgift är att ge bra service via telefon och mail. Det här ställer höga krav på din servicekänsla och förmåga att lösa uppgifter du ställs inför. Du kommer att arbeta i ett team som tillsammans med dig utgör supporten för ett antal olika produkter, tjänster och applikationer som ingår i uppdraget. Arbetstiden är schemalagd dagtid, kvällstid samt helger.

Uppdraget är på deltid (50%). Perfekt för dig som pluggar och vill tjäna lite extra pengar.

Det är viktigt för tjänsten att du är tvåspråkig (både danska och svenska då företaget hanterar samtal på båda språken).

Är du redo för en ny utmaning? Sök då tjänsten redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2022
  • Ansök senast: 27 februari 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024