Talent Acquisition Coordinator till AstraZeneca i Mölndal!

Arbetsbeskrivning

Är du en administratör som tycker om att arbeta med kunder i en miljö med högt tempo och med en förmåga att multitaska? Vill du arbeta i en internationell, levande och dynamisk miljö? Då är det här rollen för dig. Ansök redan idag! Vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
På AstraZeneca finns möjligheten att göra skillnad för medicin, patienter och samhället. En inkluderande kultur som kämpar för mångfald och lagarbete. Här erbjuds du kompetensutveckling i hög grad!

Funktionen Talent Acquisition (TAq) är en del av HR-avdelningen och spelar en viktig roll för att göra AstraZeneca till en bra arbetsplats genom att stödja, stärka och utmana våra rekryteringschefer att vara de bästa cheferna de kan vara och att fatta rätt beslut när det handlar om personalplanering, attraktion av talang och mångfald.

Hos AstraZeneca får du möjlighet att arbeta med ett team som värdesätter fenomenal service till sina kandidater och kunder och som älskar att arbeta i en miljö med högt tempo, och samtidigt växa och utveckla din egen kompetens inom områdena administration, kundservice och projektkoordinering.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta i en snabb och smidig miljö där du kommer att stödja verksamheten på en resa av utveckling och tillväxt, driven av ny, spännande teknologi och digitala innovationer. Det är utmanande och ibland krävande, och därför också en väldigt spännande utmaning!

Din roll kommer att vara att ge adminsupport till Sweden TAq-teamet. Arbetet kommer att vara mycket kundfokuserat och hjälpa samtliga inom TAq med uppgifter som:


* Förse teamet med Candidate Relationship Management (CRM) systemrapporter
* Projektkoordinering
* Spåra inkommande rekryteringsförfrågningar
* Se till att system och processer är uppdaterade och stödja Executive admin-team med dagliga adminuppgifter


VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet av att jobba inom service och kundtjänst

• Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift

• Erfarenhet av att hantera känslig information på ett konfidentiellt vis

• Goda kunskaper i MS Teams, Office, Outlook, Excel, PowerPoint samt webbaserade system

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Flexibel
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 1 år
* Placering: Mölndal


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2022
  • Ansök senast: 12 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 november 2024

HR-strateg, kompetensförsörjning

HR-strateg, kompetensförsörjning

28 november 2024

HR Business Partner Hitachi Energy

HR Business Partner Hitachi Energy

28 november 2024

HR-Strateg

27 november 2024