Talent Partner

Talent Partner

Arbetsbeskrivning

We are looking for a Talent Partner to flourish our clients lean Talent team in Sweden, in Västerås area, who will support the businesses in attracting and hiring the best talents to contribute to ensuring a more sustainable future!

CV:s in English

Description:

Join our client if your heart beats for a happy customer and collaborating with people from different cultures, you adapt easily to digital, customer experience driven and rapidly changing talent acquisition world and you are curious about technical competences and building the bridge between those and the clients career opportunities.

You will be reporting to the Talent Acquisition Manager, Sweden. Working closely with stakeholders from HR community and different businesses.

Your responsibilities:



• Manage end-to-end hiring process with relevant stakeholders and advise business on solutions to talent challenges

• Actively advocate for internal talent advancement opportunities and promote talent advancement activities within the businesses as well as educate the organization where needed

• Manage recruitment campaigns, working directly with hiring managers to understand the requirements and decide on the appropriate sourcing strategy

• Conduct screening interviews and assist managers with interviews and selection assessments

• Understand local talent supply and demand dynamics and help to develop hiring plan together with business and HR Business Partner

• Suggest new ideas for improving talent acquisition activities and research for trends

• Promote employer in relevant forums, including job fairs, student and professional events, social media etc

Your background:

• Experience in talent sourcing and recruitment and passion in the area of Talent Acquisition

• Familiarity with social networks, professional sites and resume databases

• Candidate market understanding and knowledge of supply of certain competencies

• Self-driven and efficient with the ability to influence others, while maintaining a focus on customer service

• Good time-management skills with the ability to handle various open positions simultaneously

• A solution-focused approach and excellent written and spoken communication skills in English and Sweden language

• Curiosity about understanding other people and business drivers

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 augusti 2023
  • Ansök senast: 8 september 2023

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024