OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare i kundtjänst är du vår röst utåt och ofta kundens första kontakt med Taxi Göteborg i samband med taxiresan. Arbetsuppgifterna består i att ta emot taxibeställningar via telefon och lyssna av kundernas behov och önskemål.Med modern datakommunikation förmedlas dessa till våra taxiförare, så att de får rätt förutsättningar att utföra säkra taxiresor och ge kunderna bästa möjliga service. Du som söker ska ha datorvana, god lokalkännedom och goda kunskaper i såväl svenska som engelska.Vi uppskattar erfarenhet från arbetsuppgifter inom liknande tjänster inom servicenäringen.Som medarbetare på kundtjänst bör du vara lyhörd, flexibel, noggrann, ansvarstagande och stresstålig.Du bör också vara en bra lagspelare och problemlösare. Taxi Göteborg EF eftersträvar en jämn fördelning mellan kvinnor och män samt en etnisk och kulturell mångfald bland våra medarbetare.Då flertalet av anställda på kundtjänst idag är kvinnor, ser vi gärna män som sökande.Vi ser också helst att du är över 30 år. Tjänsterna är tillsvidare anställning på deltid (50% - 90%).Då verksamheten är dygnetruntbemannad alla dagar i veckan, gäller oregelbundna arbetstider. Sista ansökningsdag är 4 januari 2009. Fakta om Taxi Göteborg: Taxi Göteborg är Västsveriges största taxibolag.Taxi Göteborg grundades 1922 och är idag en ekonomisk förening med cirka 200 medlemmar, 1 100 förare och 430 fordon.Cirka 100 personer arbetar i den centrala organisationen, huvudsakligen i kundtjänst.Vår verksamhet bedrivs med modern teknik och effektiva system, exempelvis digital telefonväxel och GPS-baserat trafikledningssystem.Med ledorden tillgänglighet, pålitlighet och professionalism står vi varje dag till tjänst för företag, samhälle och privatpersoner.Taxi Göteborg verkar i Göteborg, Trestad, Lerum, Kungälv och Alingsås.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tf VD Andreas Kask
031651510
PA Jonas Hagström
031-651508
Kundtjänstchef Antonio Godino
031651520