OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care!
Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar främst sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. För oss är det viktigt att du som konsult har ett heltäckande skydd och därför har vi kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Beskrivning:
För kunds räkning söker vi nu en Administratör med inriktning inköpsstöd på 80% med möjlighet till 100%. Arbetet kommer i huvudsak bestå av att stödja och svara på inköpsfrågor från kommunens anställda som gäller inköp från kommunens samtliga avtal inom produkter och tjänster samt uppdatera uppgifter i e-handelssystemet såsom nya prislistor. Arbetet sker främst i Proceedo och officepaket.
Krav:
Erfarenhet av administrativt arbete
Bra om man har jobbat i en kommun eller statlig verksamhet. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper samt erfarenhet av strukturerat och självgående arbete.
Meriterande om man har Handläggarerfarenhet
Tid: Omgående till sista maj. 08:00-17:00.
I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina Firouzi på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com