Team assistant till EQT i Stockholm

Arbetsbeskrivning

EQT Partners is looking for an Assistant to be based in our Infrastructure team in Stockholm.We offer a unique opportunity to work in a professional, supportive and challenging environment.The new Assistant will play an active part in supporting the Business Professionals team in the investment process, managing of portfolio companies and in the exit process. Arbetsuppgifter: Som Team assistant på EQT kommer du att arbeta tätt tillsammans med en eller flera Business Professionals.Du kommer att ge support vid genomförandet av investering och förvaltningen av portföljbolag.I arbetsuppgifterna ingår bla: Möteskoordinering Resebokning och koordinering av dessa Uppdatering av databas Research gällande pågående affärsprojekt Bokning av telefonkonferenser Kontakter med portföljbolag, affärspartners, rådgivare advokater etc Arkivering Ansvara för uppdatering av statistik Förbereda och sammanställa presentationer Omfattning: Tjänsten är på heltid/tillsvidare.Tillträde är efter din tillgänglighet, med fördel så fort som möjligt. Din profil: Vi söker dig med en relevant arbetslivserfarenhet.Du är van att arbeta i en internationell miljö och har med fördel erfarenhet av finansbranschen eller liknande.Från tidigare arbetsplatser har du erfarenhet av arbete i Office-paketet (PowerPoint, Excel, Word och Outlook). Som person är du service minded och har lätt för att ta egna initiativ.Du är en problemlösare och har ett gott affärstänk.EQT präglas av en kultur där alla medarbetare är: - Lagspelare Ambitiösa Problemlösare Drivna Flexibla Sociala Doers Vi vill självklart att du delar dessa egenskaper Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och intressant miljö.För rätt person så erbjuder vi en fast anställning med goda utvecklingsmöjligheter.Tjänsten ska tillsättas omgående.EQT ställer krav på dig som person men ger i gengäld mycket tillbaka. Ansökan:Låter det intressant?Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nu.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan! Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 26 oktober 2010
  • Ansök senast: 25 november 2010

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024