OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
iTell erbjuder heltäckande telefonilösningar baserade på modern teknologi, gedigen kvalitet och god serviceanda. Våra tjänster ger företag ökad tillgänglighet, bättre resursutnyttjande och högre servicegrad. Våra viktigaste medarbetare är företagets Coordinatorer, vilka servar och koordinerar kundens tillgänglighet via inkommande telefoni och meddelandehantering. Som Team Coach får du ett självständigt arbete med ansvar för utbildning, utveckling och coaching av 10-talet medarbetare per grupp. Du anvarar för den dagliga planeringen och rapporterar direkt till personalchef. Vi ser helst att du är över 30 år och att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Obs! Vi arbetar ej med telemarketing utan endast avancerade telefonisevicetjänster för inkommande telefoni.
Arbetsuppgifter:
Leda, utveckla samt utbilda gruppens medarbetare. Daglig samt långsiktlig verksamhetsplanering. Arbeta självständigt och ansvarsfullt vilket alltid kräver god planering. Utbilda i företagets interna programsystem. Medarbetarsamtal och mottaga sjukanmälan etc. Kund- och individuppföljning. Kundlogistik och trafikplanering samt rapportering och analys.
Utbildning/Erfarenhet:
Minst 3-årigt gymnasium, högskolekompetens inom HR-området är meriterande. Telefonikunskap och god telefonvana. Tidigare arbetsmeriter inom kundtjänst och callcenterbranschen. Datakörkort och goda kunskaper i MS Office paketet. Goda svenska och engelska kunskaper i tal och skrift, B och C språk anses meriterande då vi arbetar med internationella kunder.
Kontaktpersoner på detta företaget
Coordinatorchef Helena Eriksson
0200-210 230
VD Stefan Forsell
0290 64 50 00