OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
For our client we look for an team lead - Lead the day-to-day work and development of accounts payable function and processes!
Arbetsbeskrivning
You will have internal contacts with team members, finance colleagues, and various departments/functions within the Group to obtain and provide information. External contacts with product suppliers/installers, business partners to discuss service levels, process improvements and other matters applicable for the function.
You will also work with:
• Development of routines and internal controls within accounts payable in order to harmonize and improve services
• Lead and distribute the tasks within accounts payable team
• Main contact towards Azets and driving operational meetings to improve the cost efficiency
• Closing activities such as: GL-account reconciliations and analyze, accruals and deferrals analysis, group reporting accounts payable
Daily work:
• Outgoing payments
• Cash flow reporting
• Fixed assets
• Backup Proceedo (invoice handling)
• Reminders and collections
• Cost allocations
• Intercompany
• Process improvements
• Participate in the departments other occurring tasks
• Member of OFSS Managers team
• Projects – participation or project lead
Work involves acting independently in the area of work and based on the guidelines and practices that apply. In case of doubt, the nearest manager is available for guidance
Kvalifikationer och egenskaper
3-year University education with financial specialization, English in speech and writing or higher education program with emphasis on finance and accounting
In order to manage the job in a satisfying way, 2-3 years of experience of equivalent work are required.
Peronal Qualities
• High social skills are required in order to handle business partners and collaborate with colleagues within the company.
• To be driven - to be able to progress on adversities.
• Good IT knowledge is required in order to be able to manage the role. Many different IT systems are being utilized.
• Being able to perform presentations for colleagues in an educational way.
• Being flexible in terms of business and operational changes.
• Good knowledge in English, both in writing and in speech.
Om Amendo
<B>Detta får du som konsult på Amendo</B>
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Amendo är ett auktoriserat företag i bemannings- och rekryteringsbranschen och kollektivavtal tillämpas. <a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a> Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.
Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultcheferna Aida Jahani på aida.jahani@amendo.se och Anna Kirsten på Anna.kirsten@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
<a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>
Kontaktpersoner på detta företaget
John Rembeck
0727-16 81 02
Kerstin Söderberg
Josef Bosaeus
0727-168182
Kerstin Söderberg
0707-878710
Alexandra Emilsson
Alexandra Emilsson
0727168103
Alexandra Emilsson
0727 16 81 03
Linnea Engman
Anna Jacobsson
Alexandra Emilsson