OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En av våra kunder håller nu på att bygga upp ett nytt kundtjänstteam.
Spännande produkter och tjänster kommer att supporteras och teamet hjälper kunder via telefon, e-post, chat och sociala medier.
Som Team Lead kommer du ansvara för den dagliga leveransen, coacha och stötta medarbetarna i deras arbete och ha kontinuerliga uppföljningsmöten med varje medarbetare.
Det är viktigt att snabbt kunna komma in i rollen och stötta medarbetarna vilket gör att det är av största vikt att du har haft liknande roller innan.
Har du t.ex. ansvarat för ett större Kundtjänst eller Callcenterteam är det här rätt möjlighet för dig.
Har du dessutom ett intresse eller lite erfarenhet av leda ett team i uppstart eller förändring, då finns alla möjligheter för dig att lyckas i den här rollen.
Flytande Engelska och Svenska i tal och skrift är ett krav.
Vi erbjuder bra lön och förmåner för rätt person.
Om detta låter intressant, och du passar in i beskrivningen - då vill vi gärna prata med dig och berätta mer! #jobbjustnu
Ansök gärna omgående genom att skicka in ditt CV till rekrytering@dep.nu då vi vill tillsätta tjänsten så fort som möjligt.