OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos Albert hittar du ett flertal superstjärnor som gemensamt arbetar för att ge förstklassig service gentemot våra kunder i Europa. Om du är en fena på kundservice och nyfiken på Edtech-branschen så är du varmt välkommen med din ansökan!
Som Teamlead för supporten har du hand om schemaläggning, planering och det yttersta ansvaret gentemot våra kunder. Du har en nyckelroll och säkerställer att vi erbjuder god kundvård. Självklart sköter du även dina egna dagliga supportärenden. Du är en del av marknadsteamet och står för kundernas röst i framtagandet av kampanjer etc.
Engelska är vårt arbetsspråk på kontoret, men du använder svenska som ditt främsta verktyg i supporten.
Det här är ett föräldravikariat på minst ett år.
En dag som Support team lead:
Hantera support, recensioner och svara på frågor via sociala medier
Samla in och ta fram data för buggar och skicka till respektive avdelning inom Albert
Schemalägg och fungera som bollplank till våra supportstjärnor mot respektive marknad
Alltid vara Alberts kunders röst in i bolaget
Skills & Requirements
Fluent English and strong communication skills
Erfarenhet från att arbeta med kundvård tidigare
Förmågan att se varje kund och dess behov
Strukturerad och en fallenhet för planering
Great Place to Work
Lots of activities, both on and off work hours!
A big amount of wellness allowance
Flexible work hours, guaranteed work/life balance
A top modern office in central Göteborg
Remote or hybrid work, its up to you!
Monday breakfast and friday fika
Multicultural company with 18+ nationalities
Working language is English
Personalized growth programs with mentorship
At Albert, our vision is that every child across the globe has access to a tailored learning experience.
In a group of really passionate and talented people, we've chosen to contribute to our vision by building a series of games that give children a world-class, gamified, and fun experience while improving their mathematical and linguistic skills. Our aim is to combine content, data, and technology in a magical way to customize the learning experience of each individual user, irrespective of their age.
We're a fast-paced start-up, where the route from idea to decision is shorter than to the coffee machine. Our company culture is strong, and curiosity and innovation is at the core of everything we do. And we all strongly believe that work should be full of joy and sparks.
Perks of joining the family
You'll work for a just/good cause and use your talents to create a brighter future for the next generation.
We actively contribute to the open source community.
Lots of skilled and passionate colleagues to learn from and to have fun with.
Empowered teams who get lots of guidance and no governance.
Strong salary and possibilities for ownership through an option program.
Monthly pension contribution.
Join our journey, and we'll make sure you will have a blast!