Team Leader Customer Success

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Questback grundades 2000 och är världsledande inom erfarenhetshantering som levererar en komplett plattform för insamling av medarbetar- och kundupplevelsesdata för att hjälpa kunderna att komma vidare. De tror på att fånga och agera på erfarenhetsdata för att transformera organisationer, vilket resulterar i kontinuerlig innovation och konkurrensfördelar. Med över 4700 kunder i 50 länder är Questback det beprövade sättet att få insikter och kraftomvandling genom erfarenhetshantering. Som medarbetare på Questback finns det stora utvecklingsmöjligheter för dig på Questback. Tjänsten är placerad centralt beläget på Kungsgatan i Stockholm.

Om dig:

Du är en analytisk och realistisk person som har lätt för att leda andra. Det gör att du som ledare är resultatinriktad och bra på att se och utveckla dina medarbetares färdigheter. Du värdesätter kvalitet framför kvantitet och ser det som är bäst i det långa loppet för att uppnå ditt och andras resultat. Entreprenören i dig trivs bäst där du får möjlighet att skapa och använda ditt skarpa sinne. Du strävar alltid efter att vara prestera högre än det som förväntas av dig men med båda fötterna på jorden.

Arbetsuppgifter

Du ansvarar för framgång med dina kunder, genom att lära känna, hjälpa och ha ett professionellt samarbete med de. Det gäller för dig att både behålla den befintliga kundstocken men även att få den att växa. Du kommer i din roll som teamleader att dagligt leda och utveckla dina medarbetare. Din roll kommer till stor del bestå av att träna och coacha dem till att utvecklas i sina roller. Så fokus kommer både ligga på att aktivt arbeta med dina egna kunder samtidigt som du får ditt team att växa och utvecklas.

Skallkrav

- Jobbat med sälj inom SaaS 4-6 år

- Erfarenhet som teamleader

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

- Erfarenheter av komplexa förhandlingar om komplexa kontraktförhandlingar

- Känner till brutto retentionsfrekvens och netto retentionsfrekvens utantill och hur man leder med hjälp av

Meriterande:

- Erfarenhet av Salesforce

Övrigt:

Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Happy Boss
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2021
  • Ansök senast: 11 november 2021

Liknande jobb


20 november 2024

19 november 2024

19 november 2024