Team Leader för kundserviceteam

Team Leader för kundserviceteam

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att utveckla människor, att skapa affärer och leverera resultat? Då söker vi dig!
Vem är du
K2C söker nu en teamleader till ett av sina team i Helsingborg. Som teamleader har du ett coachande ledarskap med förmågan att inspirera, motivera och leverera. Du som person är en naturlig ledare som tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och i ett högt tempo. Du har förmågan att omvandla strategier till mål och följa upp dessa på ett tydligt och enkelt sätt. Din inre motivator är din drivkraft för att leda ditt team till att leverera sina bästa resultat. Vidare är du som person flexibel, lösningsorienterad och har hög känsla för service och affärer. Du lägger stor vikt på värdet av våra värderingar där du skapar relationer istället för diskussioner.
För att trivas hos oss ska du tycka om att samarbeta, kunna arbeta efter uppsatta mål och dela med dig av kunskap och erfarenheter. Vi verkar i en bransch som ständigt utvecklas- det krävs att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt.

Vi ser att du har
Tidigare erfarenhet av ledarskap
Tidigare erfarenhet från samma eller liknande bransch
Goda kunskaper i Office-paketet
Kommunicerar flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift

Arbetsbeskrivning
Personalansvar- såsom medarbetar och lönesamtal
Arbeta i och leda det operativa arbetet
Daglig uppföljning av resultat och leverans
Kundkontakt
Driva och utveckla olika affärsprocesser

Om oss
K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. Vi erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med våra skandinavisktalande kontor i Göteborg och huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branschen där vi hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året. Läs mer på www.K2C.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-4534210 0762-170624
VD Annette Lahti
0766-201023
Affärsutvecklare Marie Eklund
0708-326599
Operativ chef Rebecka Acklid
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Acklid
042-4534210 0762-170624
Rekryteringsansvarig Andreas Adelborg
042-4534216 073-3586162
Rekryteringsansvarig Jenny Wernberg
042-4534269
Jane Therkildsen
042 4534200
Vicktoria Vigren
042-453 243

Sammanfattning

  • Arbetsplats: K2C IN SWEDEN AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juli 2020
  • Ansök senast: 14 augusti 2020

Besöksadress

Kanongatan 157
Helsingborg

Postadress

Kanongatan 157
Helsingborg, 25467

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024