Team Leader Housekeeping

Arbetsbeskrivning

RADISSON BLU SCANDINAVIA HOTEL


Till vår Housekeeping avdelning söker vi en Team Leader, som rapporterar till Executive Housekeeper.

DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER BLIR:
Leda och fördela arbetet inom Housekeeping enligt företagets standards.
Organisera och delta i den dagliga driften, planera för ankommande och avresande gäster.
Kvalitetssäkra våra hotellrum, konferenslokaler och publika ytor.
Aktivt arbeta för att skapa och bibehålla goda relationer med gäster och medarbetare
Arbeta aktivt för ett gott samarbete mellan hotellets olika avdelningar
Personalansvar gemensamt med Executive Housekeeper, inklusive planering av schema och anställningar

FÖLJANDE KRÄVS FÖR TJÄNSTEN:
Flerårig erfarenhet av arbete på större hotell.
God datavana och kunskap i officepaketet. 
Flexibilitet och öppenhet för förändringar
Gästfokus med en positiv Yes I Can-attityd
Kvalitetsmedvetenhet, stresstålighet och kreativitet
Goda ledaregenskaper och erfarenhet av att leda team. 
Att vara en lösningsinriktad, god organisatör med förmågan att se till helheten
Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. 

VI ERBJUDER:
Ett utmanande arbete inom en internationell hotellkedja. 
100% tjänst med oregelbundna arbetstider, inklusive helg. 
6 månaders provanställning

Intervjuer sker fortlöpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Radisson Blu Scandinavia Hotel
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2021
  • Ansök senast: 15 oktober 2021

Liknande jobb


24 oktober 2024

2 oktober 2024