Team Leader Housekeeping

Arbetsbeskrivning

Till vår Housekeeping avdelning söker vi en Team Leader, som rapporterar till Executive Housekeeper.

DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER BLIR:
Leda och fördela arbetet inom Housekeeping enligt företagets standards.
Organisera och delta i den dagliga driften, planera för ankommande och avresande gäster.
Kvalitetssäkra våra hotellrum, konferenslokaler och publika ytor.
Aktivt arbeta för att skapa och bibehålla goda relationer med gäster och medarbetare
Arbeta aktivt för ett gott samarbete mellan hotellets olika avdelningar
Personalansvar gemensamt med Executive Housekeeper, inklusive planering av schema och anställningar

FÖLJANDE KRÄVS FÖR TJÄNSTEN:
Flerårig erfarenhet av arbete på större hotell.
God datavana och kunskap i officepaketet. 
Flexibilitet och öppenhet för förändringar
Gästfokus med en positiv Yes I Can-attityd
Kvalitetsmedvetenhet, stresstålighet och kreativitet
Goda ledaregenskaper och erfarenhet av att leda team. 
Att vara en lösningsinriktad, god organisatör med förmågan att se till helheten
Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. 

VI ERBJUDER:
Ett utmanande arbete inom en internationell hotellkedja. 
100% tillsvidare tjänst med oregelbundna arbetstider, inklusive helg. 
6 månaders provanställning





RADISSON BLU SCANDINAVIA HOTEL
Med bästa läget i stan och en fantastisk personal levererar vi förstklassig service till våra gäster. Vårt mål är att vara Göteborgs bästa hotellarbetsplats. Vi har ett nyrenoverat hotell med 355 hotellrum och sviter, bar & restaurang, stor konferensavdelning och fantastiska publika ytor för event upp till 1000 personer. Vi hoppas du vill vara en del av Team Scandinavia.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Radisson Blu Scandinavia Hotel
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Liknande jobb


24 oktober 2024

2 oktober 2024