OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår Housekeeping avdelning söker en Team Leader!
ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga uppgifter blir att leda och fördela arbetet inom Housekeeping enligt Radisson standards. Du organiserar den dagliga driften och planerar för ankommande och avresande gäster. Du arbetar med att kvalitetssäkra våra hotellrum, konferenslokaler och publika ytor och arbetar för att skapa och bibehålla goda relationer med gäster och medarbetare. Du arbetar aktivt för ett gott samarbete mellan hotellets olika avdelningar. Tillsammans med Executive Housekeeper har du visst personalansvar med planering av schema och anställningar.
FÖLJANDE KRÄVS FÖR TJÄNSTEN
Vi tror att du är en positiv och social person som har flerårig erfarenhet från hotellstäd. Då förändringar kan ske snabbt och vi stundvis arbetar i ett mycket högt tempo är du flexibel, stresstålig och kreativ i att hitta lösningar. Du har goda ledaregenskaper och drivs av att inspirera och motivera dina kollegor att prestera sitt absolut bästa. Du är kvalitetsmedveten och noggrann och har förmåga att se helheten, alltid med gästen i fokus och med mottot Yes I Can!
VI ERBJUDER:
Ett spännande och utmanande arbete inom en stor internationell hotellkedja. Det är en heltidstjänst med oregelbundna arbetstider, där även helgarbete igår. Du arbetar som en av tre Team Leaders på avdelningen och rapporterar till vår Executive Housekeeper.
RADISSON BLU SCANDINAVIA HOTEL
Med bästa läget i stan och en fantastisk personal levererar vi förstklassig service till våra gäster. Vårt mål är att vara Göteborgs bästa hotellarbetsplats. Vi har ett renoverat hotell med 355 hotellrum och sviter, bar & restaurang, stor konferensavdelning och fantastiska publika ytor för event upp till 1000 personer. Vi hoppas du vill vara en del av Team Scandinavia.