Team leader Kundtjänst (vikariat)

Team leader Kundtjänst (vikariat)

Arbetsbeskrivning

Vårdväskan
Vårdväskan som företag är helt dedikerat till vårdande miljöer och anställda. Vi är en one stop-shop med ett brett sortiment som förser vårdpersonal med allt som behövs för arbetsdagen och vi förstår både praktiska och personliga behov.
Vårt breda sortiment är utformat med vårdpersonalens behov och köpupplevelse i fokus. Vi ser kraften i att förstärka bilden av hur vårdanställda ser på sig själva och vi vill möjliggöra att personlighet, professionalism och yrkesstolthet kommer till uttryck inom vården.
Vi är aktiva i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Vår arbetsplats ligger i Falkenberg

Om rollen
Brinner du för kundtjänst, service och försäljning i världsklass? Tycker du om ett dynamiskt arbetsklimat med korta beslutsvägar där möjligheten till att påverka är stor? Vill du vara med och utveckla ett av Skandinaviens ledande företag inom vårdrelaterade produkter?
Då kanske detta är arbetet för dig!
Som Teamleader för teamet på kundtjänst på Vårdväskan arbetar du med kundservice och försäljning mot nordiska marknaden. Ditt team är ansiktet och rösten utåt för företaget och är en oerhört viktig funktion för att säkerställa att företaget levererar hög service till våra kunder.
Kundtjänsts huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera inkommande ärenden via telefon, chatt och e-post där du tillsammans med ditt team hjälps åt för att hitta lösningarna på dessa ärenden.
Att du känner dig trygg med försäljning är ett måste då det också kommer ligga på ditt bord att vara kontaktperson för våra B2B kunder på samtliga marknader.
Som Teamleader har du en viktig roll i den dagliga ledning av teamet på Kundtjänst.

Kvalifikationer
Flytande svenska i tal och skrift
Kunskap i andra nordiska språk är stärkt meriterande
Engelska i tal och skrift
Erfarenhet av kundtjänst
Erfarenhet av B2B försäljning
Erfarenhet som Teamledare
God datorvana då man hanterar många olika system samtidigt
Erfarenhet av att jobba i affärssystem

Om dig
Du ser helheten och tar hänsyn till det större perspektivet i agerande och beslut.
Du trivs och är trygg i en ledande roll. Du arbetar bra med andra människor i grupp men har inga problem med att slutföra uppgifter på egen hand. Vi ser också att du är relationsskapande i ditt sätt att arbeta vilket innebär att du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Skapar kontakter och underhåller relationer. För tjänsten så ser vi gärna att du är initiativrik och har en förmåga att skapa förtroende.
Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och ser möjligheterna i förändringar. Samtidigt som du är strukturerad och har en god organisationsförmåga.
Ansökan
Intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsten kan tillsättas omgående. Skicka in din ansökan tillsammans med CV till cv@vardvaskan.se med ”Kundtjänst” i ämnesraden.
Sista ansökningsdag 2023-09-24

Kontaktpersoner på detta företaget

Produktansvarig Edita Gustavsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VÅRDVÄSKAN AB FALKENBERG
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2023
  • Ansök senast: 29 september 2023

Besöksadress

GJUTERIVÄGEN 6
FALKENBERG

Postadress

GJUTERIVÄGEN 6
FALKENBERG, 31132

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024