Team leader med norskakunskaper

Arbetsbeskrivning

Swedish Recruitment är ett svenskt rekryteringsföretag som har specialiserat sig på rekrytering av skandinaver till den europeiska arbetsmarknaden.Våra tjänster innebär att du arbetar mot den skandinaviska marknaden. Ett kännetecken för företaget är en stark internationell prägel och de är världsledande inom sina områden.Om du vill jobba i en global omgivning på ett världsledande företag är detta en tjänst för dig.Du jobbar primärt mot företagets norsktalande kunder och behärskar gärna förutom engelska även svenska, finska eller danska men det är inte ett krav.Du kommer arbeta inom ett team som jobbar med outsourcinguppdrag för kunders räkning.Detta är långtidsuppdrag där de har hand om nyckelfunktioner som t.ex.HR, Support och Redovisning.Just denna tjänst är ett bokföringsuppdrag och du kommer jobba med ett team inom området.Tjänsten ställer stora krav på att du är en problemlösande person som kontinuerligt strävar mot att dina medarbetare skall få de bästa förutsättningar att kunna leverera ett högre kundvärde och utvecklas inom sina roller Du är flexibel, proaktiv och gillar att lösa problem.Du har erfarenhet från redovisningsprogram (gärna SAP) och det är en fördel om du har erfarenhet av att jobba mot externa kunder.Din förmåga att motivera andra är stor och du leder via eget exempel.Du har en lämplig utbildning eller relevant erfarenhet och du har goda kunskaper i Officepaketet.Företaget erbjuder stora möjligheter till vidare utveckling inom företaget om du är rätt person. Intervjuer kommer i första hand att ske via telefon och om du blir erbjuden jobb hjälper företaget till med flytt etc. Vi ser fram emot att läsa din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SWEDISH RECRUITMENT
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 april 2010
  • Ansök senast: 9 maj 2010

Liknande jobb


Commercial Project Manager

Commercial Project Manager

26 november 2024