OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
"FOR THOSE WHO MAKE A DIFFERENCE" är en mening som är återkommande i vår verksamhet såväl nationellt som internationellt. STANLEY Security är den största elektroniska säkerhetsleverantören i Europa som erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd, och är del av/ingår i, STANLEY Black & Decker koncernen. Hos oss får du vara med och leverera de bästa och senaste lösningarna inom säkerhet till viktiga kunder så som myndigheter, kommuner och större företag.
Vi söker nu efter en Team Leader till vårt Säkerhetscenter i Lindhagen! Vi tror att du har ett naturligt coachande förhållningssätt och ett starkt intresse för ledarskap. När du arbetar som Team Leader hos oss blir du en viktig del av Säkerhetscentret hos en ledande aktör i en snabbväxande bransch. Vi tror att du vill göra skillnad samt har ett ett starkt driv för att din verksamhet ska hålla en hög kvalitetsnivå där du, tillsammans med ditt team, arbetar för att överträffa våra mål med en hängivenhet och passion som gör vår värld tryggare. Är du intresserad och nyfiken på att ta nästa steg i din ledarskapsutveckling så kan detta vara rollen för dig!
Ansvar
Som Team Leader kommer du att arbeta operativt med att styra driften för larmbordet och ansvarar för att coacha larmoperatörerna i den dagliga driften. Du har ett dagligt personal-, drift- samt arbetsmiljöansvar. Du leder, fördelar och följer upp det dagliga arbetet. I din roll bidrar du till STANLEY Security's utveckling genom att ge förslag och idéer på förbättringar samt utveckling av arbetet och företaget i stort.
Vi söker dig som
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du har tagit stort ansvar i dina tidigare arbetsroller, exempelvis genom att ta ansvar för ett projekt, en process eller för att coacha kollegor. Som person är du duktig på att arbeta med kunder och levererar bra resultat. Du har förmågan att få med dig dina kollegor och är dessutom en god administratör. Som Team Leader på SOC behöver du även ha:
• Gymnasiekompetens samt erfarenhet av service
• Intresse och/eller erfarenhet av att leda andra mot ökad tirvsel och prestation
• Erfarenhet av dygnet runt-verksamhet och callcenter miljö
• Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av ledarskap och schemaplanering.
För att passa i rollen tror vi att du känner igen dig i nedan egenskaper:
• Engagerad med en vilja att lära dig
• Du tycker om och drivs av att ta ansvar
• Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att byta fokus även i pressade situationer
• Du upplevs som trygg och säker i din kommunikation och har en förmåga att sorterar ut och kommunicera viktig information till våra kunder.
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsivdare
Arbetstider: 5:2, dagtid och varannan helg.
Ansökan:
• Vi tar emot och hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan nu. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Bifoga en kort motivering till varför du söker just denna roll.
• En förutsättning för att bli anställd hos oss krävs det ett svenskt medborgarskap samt ett godkännande av Länsstyrelsen, som slutkandidat genomgår du även bakgrundskontroll.
• Tveka inte att höra av dig om du har några frågor. Frågor besvaras av rekryterande chef Kosovare, kosovare.mezini@sbdinc.com alt. Rekryteringsspecialist, Hana, på hana.shakib@sbdinc.com Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Joel Svensson, Affärschef
010-458 8575
Ronny Sundkvist, Facklig företrädare SEF
010-458 85 65
Daniel Wilke, Produktionschef
+46 10 458 84 54
Johan Olsson, Regionchef
010-458 84 70
Jerry Svensson, Unionen
010-458 70 10
Henrik Thorén, Produktionschef
+46 10 458 86 15
Robert Hedwall, Facklig kontaktperson SEF
+46 10 458 84 12
Kristian Ottosson, Servicechef
+46 10 458 84 87
Anders Aourell, Facklig representant SEF
+46 10 458 83 35
Anders Aourell, Facklig representant SEF
010-4588335