OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Intresserad av en ny utmaning?
Arbetar du idag som säljare och är redo att ta nästa steg i din karriär? Drivs du av att leverera resultat och lockas av möjligheten att inspirera och leda andra? Har du dessutom god social kompetens samt en vilja att ständigt utvecklas? Då kan detta vara jobbet för dig! Nu söker vi en Team Leader till ett säkerhetsföretag i Göteborgsregionen, där du får möjligheten att arbeta med världsledande och innovativa brand-, inbrott och trygghetslarm.
Om tjänsten
Som Team Leader ansvarar du för ett team av fältsäljare och kombinerar ditt eget försäljningsarbete med ett proaktivt arbete för att lyfta teamets prestation och nå uppsatta budgetmål. Det är en spännande tjänst där du får kombinera aktiv försäljning och marknadsföring av våra larmkoncept med tjänster och produkter kring brand-, inbrotts- och trygghetslarm, tillsammans med ansvar över att coacha, stötta och leda ett team av fältsäljare.
Hos oss får du chansen att arbeta med ett av de största varumärkena inom branschen, med produkter som både är i framkant teknologiskt och innovativt. Som Team Leader hjälper du oss att nå uppsatta mål, och bidrar till ökad säkerhet i hemmet för privatpersoner. Hos oss får du arbeta med försäljning som gör skillnad på riktigt!
Din erfarenhet
Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning mot privatperson är ett krav för tjänsten. Tidigare ledarskapserfarenheter är meriterande. Vidare tror vi att du har god administrativ förmåga och erfarenhet av kundbemötande i tidigare arbetsroller. I övrigt bör du ha goda datakunskaper, behärska svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav då du dagligen använder bil i ditt arbete.
Vi är ett auktoriserat bevakningsföretag. För att vara aktuell för en anställning krävs det därför att du är fri från anmärkningar i belastningsregistret. Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag från belastningsregistret samt UC.
Din personlighet
Vi ser gärna att du har ett stort driv och för att trivas hos oss ska du vara serviceinriktad, lätt för att få kontakt med människor och ha en känsla för att hitta affärer. Som person är du också förtroendeingivande och relationsskapande. Särskilt viktigt är din förmåga att leda med gott exempel, samt driva och motivera andra till förbättrad prestation.
Företaget erbjuder
- Ett fritt och inspirerande arbete
- En stabil arbetsplats med lång branscherfarenhet och ett starkt varumärke
- Attraktiv lönemodell med både fast garantilön, provision och bonussystem
- Gedigna utbildningsprogram i flera steg och välbeprövat sälj- och informationsmaterial
- Kontinuerlig coachning och kompetensutveckling för dig och ditt säljteam
- Goda karriärmöjligheter inom bolaget och ett stort nätverk av kollegor över hela Sverige
Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Läs mer om oss på https://bahusia.se
För mer information
Henrik Olsson, telefon 031-762 53 51
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Caroline Johansson
Ada Kapetanovic
Håkan Karlsson
Caroline Johansson
(+46) 0522-44 02 46
Lena Andersson
(+46) 0522-44 02 48
Håkan Karlsson
(+46) (0)522-44 02 43
Daniel Hemberg
(+46) (0)31-762 53 51
Caroline Johansson
(+46) (0)522-44 02 46
Johan Patriksson
(+46) 522-440242
Tobias Ågren
(+46) 522-440245