OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Transcom är Europas mest geografiskt spridda bolag inom outsourcing av Customer Relationship Management (CRM). I hela Europa jobbar ca 13000 kommunikatörer på 33 språk för över 100 klienter i 28 länder på 55 olika service center. Som Team Leader leder, organiserar, motiverar och fördelar du självständigt arbetet inom gruppen. Du har personalansvar för den egna gruppen. I dina arbetsuppgifter ingår att leda driften, medlyssna för kvalitetssäkring, rapportera och följa upp mätbara produktionsresultat inom gruppen. Du ansvarar för att nå satta mål genom att effektivt leda varje kommunikatör i teamet med särskilt fokus på effektivitet, närvaro och kvalitet inom produktkunskap och serviceleveransen till slutkund. Önskvärda kvalifikationer: Erfarenhet av ledarskap/coaching. Goda kunskaper i såväl engelska som svenska. Utåtriktad, drivande samt förmåga att leda och motivera andra. Förmåga att bibehålla fokus och kunna prioritera framtagande av tydliga mål även i stressade situationer. Anställningen är en tillsvidareanställning med inledande provanställning
Kontaktpersoner på detta företaget
Carola Idiz