OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Netigate är en ledande europeisk leverantör av molntjänster för webbaserade undersökningar som primärt används för att hantera och agera på feedback från kunder och medarbetare. Nu söker vi en affärsdriven och engagerad Team Leader till Customer Relations teamet till vårt kontor i centrala Stockholm. Netigate är ett tillväxtbolag med ung och stark säljkultur.
Som Team Leader kommer du att ansvara för en egen kundportfölj och leda ett team på fyra personer. Teamet hjälper kunden i användandet av online-undersökningar genom att agera som stöd och även expert inom verktyget Netigate. Som person har du din styrka i att bygga starka relationer som garanterar långsiktigt samarbete med våra kunder.
Din uppgift att säkerställa våra kunders användande av verktyget Netigate och integrera det till en självklar del i organisationernas vardag. Undersökningar de skapar i programmet är t ex. medarbetarundersökningar och kundundersökningar. Du har en egen teambudget och är en del av vår försäljningsavdelning.
Din Profil:
För att lyckas i rollen ser vi att du som person en naturlig ledare som är lyhörd, prestigelös och mycket service-minded. Du trivs med att ha daglig kontakt med kunder, både över telefonen och face-to-face, och framförallt älskar du att sälja. Vidare trivs du med att se våra kunder utvidga sitt användande av verktyget och tar gärna initiativ till att utvidga ditt nätverk för att etablera Netigate bredare hos våra kunder.
Som person har du:
...tidigare jobbat inom försäljning B2B.
...erfarenhet av service och kundbemötande.
...erfarenhet av att ha arbetat som teamledare eller coach.
Förmåner:
Du kommer att vara en del av ett ungt, framgångsrikt team där du har goda utvecklingsmöjligheter. Vi på Netigate har roligt på jobbet, högt i tak och en familjär arbetsmiljö. I rollen som head of CRM kommer du att få mycket ansvar både över ditt team och etablerade kunder hos Netigate.
Om Netigate:
Netigate är en ledande europeisk leverantör av molntjänster för webbaserade undersökningar som primärt används för att hantera och agera på feedback från kunder och medarbetare. Med mer än 1500 kunder i över 30 länder och inom alla branscher hjälper Netigate organisationer att få värdefulla insikter och kunna fatta bättre affärsbeslut. Netigates huvudkontor ligger i Stockholm och kunderna innefattar ledande företag runt om i världen som Electrolux, Ericsson, Vodafone, E.ON och DB Schenker.
Kontakt:
Vi kommer att tillsätta tjänsten så snart vi hittat rätt person, skicka därför in din ansökan redan idag genom att maila den till: 676E72AD7B@jobs.workablemail.com. Har du frågor är du välkommen att kontakta HR, Linnea Fischer, Tel: 0733-414 409, eller linnea.fischer@netigate.se.