Team Manager Customer Operation L&F

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

Customer Operations är PayEx ansikte utåt och vi möter dagligen våra kunder. Vårt uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Varje dag arbetar vi tillsammans för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen och vi har en innovativ kultur där vi utvecklas.

Account är en av fem enheter inom Customer Operation Ledger & Factoring. Du har nu chansen att bli en del av enheten som Team Manager för team Closed Loop Credit Account. Där kommer du dagligen kommer få leda och coacha engagerade och begåvade medarbetare.

Som Team Manager ansvarar du för leveransen till våra viktiga kunder och i detta team är det Telias leverans som är i fokus. Teamets arbetsuppgifter består utav inkommande samtal och mejl samt administrativa arbetsuppgifter. Du jobbar nära ditt team och coachar och leder dina medarbetare i den dagliga leveransen och mot uppsatta mål. Du kommer att tillsammans med andra ledare och funktioner inom PayEx, säkerställa och utveckla kundleveransen enligt det uppdrag som Customer Operations har samt också delta i dialogen med kunden.

Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du brinner för kundservice, har förmåga att se kundens behov men även medarbetarens, är coachande och lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Vi letar efter dig som: Älskar att jobba med service och kvalité, samt besitter egenskaper såsom lyhördhet, tydlighet och har ett inspirerande förhållningssätt. Du är också prestigelös, trygg och är en coachande självständig ledare som är övertygad om att samarbete och arbetsglädje är viktiga nycklar för att skapa ett gott resultat.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet

Vi tror även att det är bra om:

- Du har dokumenterad och relevant ledarerfarenhet
- Du har erfarenhet av att ha personalansvar och att driva framgångsrika team i gränssnittet mot kund.
- Du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift.


Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av Customer Operations och PayEx. Du får möjligheten att utveckla dina ledaregenskaper och chansen att påverka vår framtid.

Vill du bli vår Team Manager? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Placeringsort: Visby

Sista ansökningsdag är 2022-01-31. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, Mia Enblom-Sundvall 0705 465 999 / mia.enblomsundvall@payex.com

Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 70 27 88 106



Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

PayEx Ledger & Factoring är namnet på PayEx erbjudande för tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering. 

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PayEx Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024