Team Manager - Customer Success

Team Manager - Customer Success

Arbetsbeskrivning

Det här är vi 
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. 
 
Nu söker vi en driven ledare till ett av våra team inom Customer Experience & Value Hub, vilket supporterar våra stora kunder inom business to business. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som våga testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring. 

 
Vad du kommer att göra 

I rollen som Team Manager Customer Success kommer du att ingå i Customer Experience & Value Hub som möter våra kunder varje dag i telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att utveckla ett högpresterande team som utvecklar starka relationer med våra kunder, skapar en hög förståelse för kundens verksamhet och levererar en kundupplevelse i världsklass. Vår ambition är att alltid överträffa kundens förväntningar när vi hanterar deras ärenden, avseende både kvalitet, effektivitet och ägandeskap. Teamet förväntas att proaktivt erbjuda utökad service och relevant försäljning, baserat på hög kompetens avseende Telenors produkter och tjänster samt varje kunds avtal och behov. En nyckel för teamet att lyckas är deras förmågan att definiera och hantera kundens problem, genom att identifiera rotorsaken, där teamet antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adresserar den i organisationen.

Du som Team Manager är ansvarig för att leda, coacha och utveckla ett team med resultatansvar. I rollen så ingår det även att motivera och formulera individuella åtgärdsplaner och säkerställa att medarbetarna når sina uppsatta resultatmål.  

Vem du är 
För att lyckas i rollen ser vi att du är resultatorienterad, förändringsbenägen och har en förmåga att utveckla ett vinnande team. Du har ett genuint intresse för medarbetarutveckling och trivs som bäst när du får utveckla en fantastisk kundupplevelse tillsammans med andra. Du har en inställning av att se möjligheter och att hela tiden själv vilja förbättras. Du har erfarenhet från att leda team och det är meriterande med erfarenhet inom försäljning och business to business.  

Vårt löfte 
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även: 

* Ett flexibelt arbetssätt – vi tror på att flexibiliteten och friheten att välja var och när du levererar i ditt arbete bidrar till ökad prestation, engagemang och balans i livet. Vi tror också på styrkan i att vi är bättre tillsammans och att teamandan utvecklas när vi möts och interagerar med varandra, därför ser vi att våra kontor ska agera som magneter för samarbete, kreativitet och företagsanda. 
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen. 
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer. 

 

Sök till oss idag 
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson via sebastian.pehrson@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas. 
 

Sista ansökningsdagen: 20 februari, men vi utvärderar ansökningar löpande så var god sök idag

Placeringsort: Karlskrona

Bra att känna till 

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


Säljchef i Umeå sökes!

Säljchef i Umeå sökes!

25 november 2024

Vi söker en Säljchef i Jönköping!

Vi söker en Säljchef i Jönköping!

25 november 2024

Head of Sales

25 november 2024