Team Manager i Team Backoffice

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

Customer Operations utgörs av ca 100 medarbetare fördelat på 7 team där vi dagligen arbetar för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.

Vårt uppdrag är att leverera Swedbank Pays tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.

Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad och affärsmässig samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Som Team Manager i Team Backoffice tillhör du enheten PSP Online. Enheten består av tre team med ett ansvar för att leverera den bästa servicen ut mot Swedbank Pays kunder där vi tillhandahåller våra PSP-tjänster.

Ditt team består av 5 engagerade medarbetare där du ansvarar för helheten i teamet vars uppgifter bland annat består av säkerställa dagliga körningar av in och utbetalningar ihop med avstämningar av våra klientmedel. Du kommer att arbeta nära ditt team och både coachar och leder medarbetarna i den dagliga leveransen samt mot teamets såväl som individens uppsatta mål, samtidigt som du är med och bidrar i interna verksamhetsprojekt. Tillsammans med övriga ledare i enheten och övriga funktioner inom Swedbank Pay kommer du vara med och säkerställa och utveckla kundleveransen i enlighet med det uppdrag Customer Operations har.

Vi letar efter dig som: Älskar att jobba med ditt ledarskap i en miljö där service, kvalité och kundfokus är viktiga framgångsfaktorer. Du är prestigelös, trygg, lyhörd och självständig i ditt ledarskap där du precis som vi är övertygad om att samarbete och en stor portion arbetsglädje är viktiga nycklar för att skapa goda resultat.

Vi ser också att du besitter en affärsmässighet och har ett intresse för betalmarknadens tjänster.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi tror även att de är bra om du har:

- Relevant högskola-/universitetsutbildning
- Dokumenterad ledarskapserfarenhet av personalansvar samt att driva framgångsrika team i ett gränssnitt mot kund.
- Goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift.


Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av en spännande resa på Swedbank Pay. Du får möjligheten att utveckla ditt ledarskap och är samtidigt med på en resa där du får vara med och påverka vår framtiden. Detta i en härlig arbetsmiljö med kontor i Visby Innerstad.

Vill du bli vår nästa Team Manager? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är på heltid med start omgående eller enligt överenskommelse. Placeringsort: Visby

Sista ansökningsdag är 2021-02-23. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, Jonathan Engqvist, +46 73-591 27 39.



Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2021
  • Ansök senast: 23 februari 2021

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024