Team Manager - Linköping

Team Manager - Linköping

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudandeHos oss kommer du att ledaett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarrollpå en arbetsplats med kraftig expansion. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställdafriskvårdsbidrag.
Om tjänstenDu kommer arbeta som Team Manager för ett nytt team inom kundservice.Som team Manager hos oss arbetar du främst med ditt team i vardagen och coachar dina medarbetareframåt mot uppsatta mål. Du tillhör produktionsledningen där vi har flera duktiga Team Managers som du samarbetar med och det finns även andra stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för att få hjälp, råd eller stöttning.
I rollen ingår det att du lyssnar, återkopplar och följer upp dina medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du uppmärksammar de bra saker som dina medarbetare gör och säkerställer att de firas! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare.
Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Linköping. Anställningen inleds med en introduktion. Tjänsten inleds med en provanställning.
Dina arbetsuppgifterDuär din medarbetares viktigaste inspiratör och du skapar förutsättningar för delaktighet och engagemang. Vidare är du tillgänglig för medarbetarna i ditt team där du informerar, styr och coachar. Du säkerställer att inkommande samtal besvarar i enlighet med våra mål och har ett fullt personalansvar där du genomför mål-,prestations-, resultat och lönedialoger.
Krav för tjänsten är:
Gymnasieutbildning
En god datorvana
Erfarenhet av att arbeta inom kundservice, önskvärtpå teamledarnivå
Erfarenhet av att arbeta i Excel, att analysera resultat och därefter ta fram aktiviteter
Är mycket duktig på att kommunicera i tal och skrift i både svenska och engelska

Som person är du pedagogisk och vill coacha andra. Du har en struktur i ditt dagliga arbete och har koll både på dina projekt samt medarbetarnas utveckling. Vidare är du en driven "doer" som får saker gjorda. Vi ser även att du tycker att service och ledarskap är utvecklande och roligt!

Anställningsform och kontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten inleds med en provanställning.
Om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Responda Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2024
  • Ansök senast: 3 maj 2025

Liknande jobb


Kundservicechef till Brigo

20 december 2024

19 december 2024