OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av en internationell, framgångsrik samt ständigt utvecklande organisation med hållbarhet i fokus? Då är det här en roll för dig!
Vi söker nu efter en Team Manager Repair med placering i Växjö.
Arbetsuppgifter
I rollen som Team Manager Repair ansvarar du för den dagliga driften och arbetsplaneringen för ditt team. Som en del av produktionsledningen ansvarar du för att arbetet sker enligt överenskomna rutiner avseende säkerhet, arbetsmiljö, kvalitet och leverans. I rollen kommer du även arbeta löpande med ständiga förbättringar och effektivisering och vi ser gärna att du tar initiativ till utveckling. Du förväntas även att arbeta aktivt för att motivera och engagera ditt team och dina kollegor och aktivt arbeta för en god arbetsmiljö.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Personalansvarig för medarbetarna i reparationsverkstaden och hantera HR-relaterade ärenden.
Ansvarar för den dagliga driften i reparationsverkstaden genom hantering av avvikelser, planering, uppföljning och effektiviseringsarbete.
Att gällande lagar, policys och instruktioner följs avseende arbetsmiljö, arbetsmetoder och säkerhetsarbete. Säkerställa att kvaliteten upprätthålls enligt 3StepIT:s riktlinjer.
Kontaktperson för relevanta interna och externa parter.
Projekt och/eller särskilda uppdrag kan förekomma inom arbetsområdet.
Din profil
Vi söker dig med en positiv inställning och som agerar förtroendeingivande. Du har god förmåga att ta initiativ och fatta välgrundade och faktabaserade beslut. Tuffa situationer hanterar du med bevarat lugn och fokus. Du utbyter gärna erfarenheter, information och idéer med andra samt är öppen och samarbetsvillig. Vi ser gärna att du har en analytisk förmåga. Vid behov tar du tydlig ställning och vägleder andra genom att tydliggöra olika lösningar.
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har Erfarenhet av arbetsledning inom produktion och/eller reparationsarbete
Erfarenhet av personalledning.
Förmåga och intresse att driva utvecklingsarbete av processer.
Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska såväl tal som skrift.
Goda kunskaper av system som Microsoft Office Tools
Start: Omgående
Arbetstider: Dagtid måndag till fredag
Ort: Växjö
Omfattning: Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet som sedan kommer att övergå till anställning hos 3StepIT.
Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan! För frågor gällande rollen, kontakta gärna rekryteringskonsult Annie Afram via mail annie.afram@onepartnergroup.se eller på telefon 0470- 32 38 35.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också!