Team Manager sökes till ett kundserviceteam i Solna

Team Manager sökes till ett kundserviceteam i Solna

Arbetsbeskrivning

Team Manager sökes till ett kundserviceteam i Solna

Är du en kreativ person med ledarskapserfarenhet som har ett gediget personalintresse och tycker om att arbeta med utveckling? Vill du dessutom leda ett team som just nu befinner sig i en förändringsfas? Då kan du var den vi söker!

Arbetsbeskrivning
Som team manager kommer du att ha personalansvar för ett team på 8-10 medarbetade som arbetar med finsk bankkundservice. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att utveckla uppdrag och personalen samt leverera mot uppsatta mål. I perioder med hög arbetsbelastning kan du behöva stötta upp i produktionen. Du ska finnas där för ditt team med coachning och stöttning samt medverka till en god kundkontakt

Bakgrund
Vi söker i första hand dig som har tidigare erfarenhet av att leda och coacha personal mot individuella mål. Du är positiv, lyhörd, har skinn på näsan och har en förmåga att kunna tänka utanför boxen. Du kommer att jobba mot en kund som hela tiden vill utvecklas och bli mer effektiv vilket gör att kreativitet är önskvärt. Eftersom en stor del av arbetet innebär att utveckla uppdraget samt arbeta målinriktat ser vi även att du är utvecklingsinriktad och målfokuserad. Du har ett engagemang och en vilja att lära. Det är meriterande om du har erfarenhet inom kundservice.

För tjänsten krävs att du: Är flytande i finska, både i tal och skrift
Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Har tidigare erfarenhet av ledarskap
God samarbetsförmåga

Övrig information
Detta är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid (40 h/vecka) måndag till fredag 8-17. Placering är i Solna men resor förekommer. Tjänsten inleds med en uppdragsutbildning på 10 dagar. Tillträde omgående, med hänsyn till uppsägningstid.

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av en intervju, ett personlighetstest samt en referenstagning. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaterna för tjänsten

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2022
  • Ansök senast: 8 april 2022

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024