OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du gå med i en progressiv organisation som bryr sig om att stärka individer, personlig utveckling och delegera ansvar för att påverka hur deras 2 miljoner användare hanterar sina betalningar? Då kan det här vara rollen för dig.
Customer Operations står inför en spännande resa; förbereda och sätta strukturen för framtida tillväxt och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att utvecklas som ledare och få ditt team att lysa. Vi kommer att skapa den bästa och spännande atmosfären för både våra kunder och anställda.
Arbetsuppgifter:
● Du kommer att leda och attrahera ett nordiskt team med upp till 20 rådgivare.
● Ansvara för att skapa och generera ”WOW”-upplevelser för sina kunder genom att stötta sina fantastiska medarbetare.
● Bidra till att skapa effektiva processer och hålla hög kundnöjdhet genom hela kundcykeln.
● Var en del av Verksamhetens framtida utveckling – arbeta proaktivt och agilt. Vidta nödvändiga åtgärder för att anpassa och arbeta agilt för att möta framtida behov och tillväxt.
● Bidra till att inspirera och få teamet och varje individ att växa.
● Ge rekommendationer om utveckling av företagets produkter och processer utifrån egna observationer och reflektioner från teamet.
● Ansvara för rekrytering, one-2-one och lönesättning.
Vem är du?:
● Är intresserad av att coacha ditt team för att leverera den bästa kundservicen i en rolig, dynamisk fintech-miljö med högt tempo.
● Är en problemlösare och vill ansvara för hela kundprocessen.
● Har tidigare erfarenhet av ledarskap och coachning.
● Är strukturerad, flexibel, engagerad och har stor kommunikationsförmåga.
● Har erfarenhet av kundservice mot E-handel, bank eller finans.
● Har djup kunskap om Microsoft Office-paketet.
● Har erfarenhet av Lean, Six Sigma och/eller COPC.
● Behärskar finska, engelska och svenska flytande. Kunskaper i andra nordiska språk är meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
● En dynamisk och fartfylld miljö med team av drivna och flexibla individer.
● En attraktiv lön, pension och försäkringar, tillsammans med 30 dagars årlig semester och några bra personalrabatter vid inköp inom koncernen. Samt bekväma arbetstider.
● En arbetsplats som är mångsidig och inkluderande, där du kan ha en bra balans mellan arbete och privatliv och älska det arbete du gör. Samt möjligheten att briljera inom företaget.
● En spännande möjlighet för dig att komma in i företaget, med möjlighet att växa inom en spännande fintech startup-miljö.
Är du den vi söker/letar efter? Ansök nedan med ditt CV och personliga brev eller kontakta ansvarig rekryterare på josefin.drakopoulou@kraftsam.se.