OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller coach, eller kanske dig som sitter i en kundtjänst- eller serviceroll men är redo för nästa kliv i karriären. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarstagande och motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Är du dessutom en person som är glad och trevlig, drivs av utmaningar och brinner för att utveckla andra, då är det dig vi söker!
OM TJÄNSTEN SOM TEAM MANAGER
Som Team Manager på Bonniers kundtjänst har du i uppgift att leda och coacha ett team som är i linje med företagets värderingar och affärsmål. Du leder dina medarbetare och skapar förutsättningar för att de ska kunna säkra försäljning, kundnöjdhet och service i världsklass.
Du arbetar kontinuerligt med feedback från kunder och kvalitetssäkring av samtal för att kunna coacha och utveckla dina medarbetare på bästa sätt. Du är även en nyckel till att skapa ett arbetsklimat där alla dina medarbetare trivs och mår bra. Vidare arbetar du proaktivt för att hela tiden utveckla verksamheten och du kommer bli en del av en fartfylld arbetsplats som har högt i tak!
VI SÖKER DIG SOM...
Har en hög social förmåga och har lätt för att motivera och inspirera andra. Du har god förmåga att se andras behov och är öppen mot din omgivning. Som ledare behöver du även ha en hög nivå av professionalism och du bör kunna hantera snabba förändringar. Du arbetar självständigt och strukturerat och du får dina medarbetare att nå och överträffa sina mål! Vi söker dig som är driven och älskar utmaningar!
- Du har goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga
- Du har godkända gymnasiebetyg i svenska A, engelska A samt matematik A
- Du brinner för sälj och är en lagspelare
MERITERANDE
- Kunskap inom arbetsrätt
- Har tidigare ledarerfarenhet, gärna inom liknande bransch
- COPC kännedom
- Ledarutbildning
- Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Vardagar 8-18
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-02-18
Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
För eventuella frågor angående tjänsten kan du kontakta:
Martin Larsson martin.larsson2@webhelp.com
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780