OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för nya utmaningar? Är du en naturlig ledare som brinner för sälj? Då har vi en tjänst för dig! Webhelp Nordic i Östersund söker en driven och härlig Team Manager till Com Hems kundservice. Är det dig vi söker?
OM TJÄNSTEN
Vi på Webhelp arbetar med att ge uppdragsgivarens kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.
Som Team Manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coaching och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även personalansvar, medarbetarsamtal, uppföljning och verksamhetsplanering.
Rollen som Team Manager sätter höga krav på din förmåga att motivera och inspirera andra, vara resultatinriktad och därmed alltid arbeta mot våra uppsatta mål. Som ledare behöver du kunna hantera snabba förändringar samt kunna arbeta strukturerat och få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.
Du kommer rapportera till uppdragets Head of Operations.
KRAV FÖR TJÄNSTEN:
- Minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A eller 1 och Engelska A eller 5
- Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga
- Minimum 1 års arbetslivserfarenhet, helst av Contact Center eller liknande
- Tidigare ledarerfarenhet
MERITERANDE
- Kunskaper i arbetsrätt
- Ledarutbildning
- COPC kännedom
- Erfarenhet av att coacha inom försäljning
Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer kommer att hållas löpande!
START: 2020-09-07 eller enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: vardagar 8-19, helg 9-15
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780