Team Manager till Guest Service Team

Team Manager till Guest Service Team

Arbetsbeskrivning

Vilka är vi?

Guest Service Team är platsen där gästens resa börjar. Här säljer vi upplevelser med mål att skapa Moments of Happiness och överträffa gästens förväntningar redan i första mötet med ESS.

Hos oss får gästen pricksäker information och styrning som gör att de utifrån sina förutsättningar och önskemål, kan njuta av en fantastisk upplevelse. Vår mångkunnighet gör oss till en ”One Stop Shop” för gästen, utan att de behöver slussas mellan olika avdelningar. När vi är klara med samtalet har gästen bokat sitt rum där det vid ankomst står bubbel och väntar, vi har bokat upplevelseritualen i pool club, rumpan i restaurangen och kanske att vistelsen avslutas med en härlig massage eller en Padel-match innan det är dags att åka hem.

Lyckas vi med ovan nämnt har vi banat väg för våra kollegor på destination att kunna lägga allt sitt fokus på att leverera service i världsklass utan krusiduller runt om och gästen kan bara sömlöst njuta av sin upplevelse. Dessutom har vi på köpet förhoppningsvis skapat oss en stamgäst - vårt yttersta mål och syfte.

Vad innebär rollen som Team Manager?

Som Team Manager ingår du i arbetsledningen på Guest Service Team som består av ytterligare Team Managers samt en Operations Leader. Du rapporterar till Head of Guest Service Team som din närmsta ledare.

Delat med övriga Team Managers bär du det taktiska ansvaret på daglig basis. Du agerar motivator och dirigent för hela personalgruppen och säkerställer att vi dagligen når våra KPI:er genom att vi möter gästen i den kanal där de befinner sig just nu. Arbete i telefon, mail och chatt förekommer dagligen. Du säkerställer att vi har rätt bemanning och pusslar om vid sjukdom, ibland behöver du själv täcka upp. Du säkerställer även att information kommer fram snabbt och arbetar förekommande för att undvika eventuella pucklar, allt för att ge agenterna bästa möjliga förutsättningar i sitt dagliga arbete.

Som Team Manager kommer du ha personalansvar för en grupp på cirka 10 Sales Agents. Rekrytering, introduktion, 1-2-1 och kvalitetssäkra att vår service är i linje med ”Den Lilla Röda” är några av dina dagliga uppgifter. Du har även statistikuppföljning månadsvis med varje agent för att säkerställa medarbetarens utveckling både efter prestation och i förhållande till våra gemensamma KPI:er. Medarbetar- och lönesamtal förekommer en gång per år. Du har kontinuerlig uppföljning av medarbetarsamtalet för att säkerställa agentens utveckling.

Rollen är en heltidstjänst och arbetstiderna är schemalagda under våra öppettider 8-20 på vardagar, även arbete på helg förekommer.

Om dig:

- Du lever och andas service och du älskar gästen.
- Du har mycket god samarbetsförmåga och du är intresserad av olika typer av människor.
- Du är orädd, har alltid ett öppet sinne och ser möjligheter där andra ser problem. Förändringar och utveckling är spännande!
- Du är bra på att både ge och ta feedback, högt och lågt och växer själv av att utveckla andra. Du värnar om en förlåtande kultur där misstag är en lärdom.
- Tidigare erfarenhet av ledarskap med personalansvar är meriterande.


Är du the perfect match? - Skicka in din ansökan senast den 11 februari.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ESS Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2022
  • Ansök senast: 27 juli 2022

Liknande jobb


6 september 2024

Quality Manager

Quality Manager

5 september 2024

Project Manager

Project Manager

5 september 2024

Sales Director

Sales Director

4 september 2024