OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en driven och ambitiös Team Manager till vårt huvudkontor i Stockholm som vill bli en del av vårt Unilever-team!
Vi söker dig som är målmedveten, ansvarstagande och motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Är du dessutom en person som drivs av utmaningar och brinner för att utveckla andra, då är det dig vi söker!
OM TJÄNSTEN
Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande framförallt kundnöjdhet. Ditt främsta fokus kommer att vara att stötta ditt team i sitt dagliga arbete samt främja deras utveckling inom kundbemötandet via telefon och mail. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, coaching, verksamhetsplanering samt utbildning. Uppdraget tar emot samtal på de fyra nordiska språken, svenska, norska, danska och finska. Därav är det en merit att du har kunskap inom dessa nordiska språk, speciellt kunskap inom det finska språket.
Du kommer bli en del av en arbetsplats som förespråkar högt i tak och att ha roligt på jobbet. Du, tillsammans med ditt team kommer jobba för att skapa trivsel och gemenskap på arbetsplatsen samtidigt som du har i uppdrag att inspirera dina medarbetare till att göra sitt bästa.
VI SÖKER DIG SOM
Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar och är lösningsorienterad. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har god erfarenhet av att leda i tidigare tjänster.
Du tycker om att jobba med resultat, är målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att vilja och kunna nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Krav för tjänsten:
Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska och engelska
Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga
God datorvana, lätt för att lära nya datorsystem och applikationer
Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande serviceyrken
Meriterande är:
- Du kan prata, läsa och förstå finska
- Kunskaper i svensk arbetsrätt
- Dokumenterad ledarerfarenhet
- Ledarutbildning
- COPC-kännedom
- Erfarenhet av att coacha inom försäljning/kundtjänst
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Stockholm
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande mellan måndag-fredag 08:00-17:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-07-18
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vid frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Erika Pjerne på erika.pjerne@webhelp.com
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780