OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Malmö söker vi till vår kund en teamchef. Uppdraget är på minst 6 månader med möjlighet till anställning hos kund.
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och människor samt som drivs av att leverera service i världsklass.
I din roll som ledare ingår att skapa engagemang och motivation, liksom förutsättningar för medarbetare att kunna utvecklas och ta eget ansvar. Du har också en viktig uppgift att forma ett positivt arbetsklimat och en dynamisk arbetsplats där mål, arbetsuppgifter och ansvar är tydliga.
I uppdraget ingår också att hantera resursplanering. Du har ett nära samarbete med andra delar av verksamheten och tillsammans med övriga kollegor i verksamheten där du är med och utvecklar initiativkraft, affärsmässighet och servicekänsla.
I ditt ansvar ingår att löpande följa upp att gruppen levererar enligt uppsatta mål.
Du genomför medarbetar- och lönesamtal.
Din profil
Som person är du handlingskraftig, flexibel och målinriktad. Du har lätt för att se helheten i verksamheten och att skapa delaktighet bland dina medarbetare. Din sociala förmåga är stor där du är öppen, lyhörd, tydlig och har en mycket god samarbetsförmåga. Du är drivande och kommunikativ och trivs med att vara operativ.
Trivs med utmaningar och ett högt arbetstempo stundvis
- Strukturerad och bra på att prioritera, det kan svänga från dag till dag
- Förtroendeingivande och duktig på att skapa relationer
- Prestigelös och flexibel.
- Kommunikativ och inte rädd för att fatta beslut.
Som teamchef rapporterar du direkt till leveranschefen.
Vi vill att du har tidigare ledarerfarenhet. Vidare ser vi att du har en stark drivkraft samt stor förmåga att se möjligheter i stället för problem. Du har en hög grad av samarbetsvilja, positiv grundattityd och servicekänsla. För att lyckas i rollen bör du ha ett strukturerat arbetssätt, en utvecklad prioriteringsförmåga samt ha goda ledaregenskaper.
Du har:
lätt att bygga och upprätthålla långsiktiga relationer
en god kommunikativ förmåga
ett gott sinne för affärer och ekonomisk uppföljning.
har mod och förmåga att fatta egna beslut.
har gymnasiekompetens, god datorvana samt kunskaper i engelska.
Har du dessutom förmågan att se möjligheterna till merförsäljning samt stimuleras av att leda och arbeta i förändring?
Då är denna roll perfekt för dig!
Då tjänsten omfattar en hel del administrativt arbete är det önskvärt att du är van att hantera Officepaketet, andra personal- och ekononmisystem är meriterande.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
B-körkort
Om företaget
Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse men vi ser gärna att du har möjlighet att börja som senast v 35.
Om du anser att detta är en roll för dig så skicka ditt CV och Personliga brev till catrine@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken.
Vi sparar inga ansökningar efter avslutad rekryteringsprocess.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning- och rekryteringsföretag som grundades 2014 i Göteborg där vi idag har vårt kontor, våra kunder är belägna i Göteborg med omnejd samt Malmö. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson