Teamchef för Savedesk

Teamchef för Savedesk

Arbetsbeskrivning

Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår kundserviceorganisation i Örebro med en Teamchef savedesk. Vi söker dig som vet vad som krävs för att utveckla förstklassig service och som dessutom har ett genuint intresse av att leda och utveckla såväl människor som vår verksamhet.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om tjänsten

I rollen som Teamchef savedesk ansvarar du för ett team med kundservicemedarbetare inom Bonnier News uppdrag. Dina arbetsuppgifter är varierande och består bland annat av att medlyssna, utbilda och coacha medarbetarna utifrån våra mål, servicenivåer samt vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet.

I rollen är du ansvarig för både budget och andra KPI:er samt för att schemaläggning. Dessutom kommer du att hantera mer komplexa kundärenden vid behov. Som teamchef för Savedesk har du ett brinnande intresse för försäljning och du kan förmedla detta till dina medarbetare i den dagliga verksamheten.

Vi söker dig som har

-
eftergymnasial utbildning och relevant arbetslivserfarenhet

-
erfarenhet från kundservice och gärna även försäljning

-
erfarenhet av ledarskap inkl personalansvar samt budgetansvar

-
god kommunikativ förmåga där du har lätt för att inspirera och utmana andra att utvecklas och nå sina mål

-
god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

-
god IT-kunskap och systemförståelse


Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Du är analytisk och ser samband mellan prestation och resultat. Du vet vad som krävs för att utveckla förstklassig service och bidra till ökad försäljning, du har ett genuint intresse av att utveckla vår verksamhet.

Som ledare är du prestigelös och du besitter stor drivkraft mot att hela tiden förbättras och utvecklas. Du älskar att lösa problem och har stor social kompetens där du med din positivitet och ditt engagemang bidrar till goda relationer inom och utanför ditt verksamhetsområde.

Meriterande

-
erfarenhet av coaching

-
kunskap inom betalsystem och fakturering

-
tidigare erfarenhet av Savedesk / Winback


Vad vi erbjuder:

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Inom Bonnier News är dina utvecklingsmöjligheter goda. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen öppnas flera olika karriärvägar inom koncernen.

Övrig information

Du rapporterar direkt till kundservicechef för kundcenter i Örebro.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med fast månadslön. Visst helgarbete kan förekomma. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande. Vill du veta mer gällande hur vår rekryteringsprocess ser ut kan du klicka här!

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bonnier News
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2023
  • Ansök senast: 15 augusti 2023

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024