Teamchef till Kundservice

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och leda Sveriges framtida bästa kundservice?

Som teamchef hos oss har du personalansvar och arbetar med coachning för ditt team. Du är en del av utvecklingen av Adlibris kundservice som är 25 medarbetare. Det är ett variationsrikt och spännande arbete där du direkt kan påverka hur vi skapar en framgångsrik kundservice tillsammans. Du rapporterar till kundservicechefen på Adlibris och är med i ledningsgruppen för kundservice.

Som ledare är du initiativtagande och social med ett stort hjärta för kundservice. Du inspirerar, motiverar och leder ditt team till att nå högt uppsatta mål. Som ledare kommunicerar du på ett pedagogiskt sätt och är bra på att formulera dig i text.

Du trivs med att vara i en föränderlig miljö, är nyfiken på att lära dig nya saker och drivs av förändringsarbete inom kundnytta.

Kvalifikationer

Du har tidigare erfarenhet från ledande roller och du har haft formellt personalansvar för medarbetare, t ex medarbetar- och lönesamtal, rehabsamtal, attestering av tid/lön, arbetsmiljöansvar etc.

Erfarenhet från arbete inom kundservice, gärna inom E-handel.

Omfattning
Heltid, tillsvidareanställning.
(Vi tillämpar 6 månaders provanställning).

Tillträde
Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Restid till kontor
23 minuter med tåg från Uppsala
15 minuter med tåg från Sala
31 minuter med bil från Enköping
45 minuter med bil från Västerås

Placering av tjänsten är i Morgongåva men vi tillämpar flexibilitet kring hemarbete.

Ansökan
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu!

Sista ansökningsdag den 31 januari.


Som Nordens största nätbokhandel vill vi inspirera till nästa läsupplevelse och samtidigt erbjuda allt som hör till en modern bokhandel. Alltid med ett brett utbud, bra priser, smidiga leveranser och fokus på att minska klimatpåverkan. Vi tror att läsning berikar oss genom att öppna upp nya världar i form av upplevelser, nya perspektiv och ny kunskap. Genom att inspirera till läsning och tillgängliggöra böcker från hela världen vill vi vara med och bidra till ökad läsning och till ett mer jämställt och hållbart samhälle där kunskap är tillgänglig för alla.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adlibris
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2023
  • Ansök senast: 10 juli 2023

Besöksadress

SVEAVÄGEN 56 C
None

Postadress

SVEAVÄGEN 56 C
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Team Manager - Linköping

Team Manager - Linköping

14 november 2024

Team Manager Kundservice

Team Manager Kundservice

11 november 2024