OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bli en del av vårt växande team på MyCamper, den största plattformen för campingfordonsuthyrning i Norden och Schweiz, och ta en ledande roll i vårt kundsupportteam. Vi söker en erfaren och driven person som kan säkerställa effektiv och högkvalitativ kundservice, samtidigt som du hjälper oss att kontinuerligt förbättra vår verksamhet. På MyCamper tror vi på frihet och oförglömliga campingupplevelser för alla.
Arbetsuppgifter
Hantera kundförfrågningar via telefon, e-post och sociala medier.
Ledning av det nordiska kundsupportteamet för att säkerställa effektiv daglig verksamhet.
Leverera en kundupplevelse i världsklass och kontinuerligt återkoppla problem till organisationen för ständiga förbättringar.
Sätta upp och följa relevanta KPI:er för kundservice.
Vi söker en person som har erfarenhet av kundservice och goda IT-kunskaper. Du är en ansvarsfull och ambitiös person som vill växa i rollen och ta på dig större ansvar. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och om du talar något annat nordiskt språk är det en fördel. Vi ser att du har gärna något års erfarenhet av att leda personal.
Vi erbjuder bland annat
Möjlighet att vara en del av en snabbväxande startup med stark entreprenörsanda och passion.
Karriärmöjligheter och möjlighet att ta på sig större ansvar.
Arbeta på vårt moderna nordiska kontor i Uppsala, med resor till Schweiz för teamevent.
Möjlighet att arbeta varifrån du vill en månad per år.
Friskvårdsbudget på 5 000 SEK per år.
Möjlighet till mindre än 100% arbetstid under vinterhalvåret.
Vänligen skicka ditt CV och personligt brev. Vi kommer att granska din ansökan inom en vecka och bjuda in dig till en intervju om vi tror att din profil passar vår verksamhet. I denna rekrytering samarbetar Mycamper med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor är du välkommen att kontakta Amir på amir@kraftsam.se
Tack för din ansökan!