Teamlead Partner 2nd Line

Teamlead Partner 2nd Line

Arbetsbeskrivning

YES! Äntligen ett drömjobb för dig som vill axla en utmanande ledarroll i ett kul och växande bolag! Sök rollen som Teamlead på vår Partneravdelning idag!

Vad gör Telavox och våra Partners?
Telavox har en historik med marknadens nöjdaste kunder! Det visar sig inte bara vid kundundersökningar utan även genom att våra kunder stannar längre hos oss än våra konkurrenter. Vi har två olika sorts av kunder, våra direktkunder som våra egna säljare signerat åt oss och agentkunder som våra återförsäljare signerat åt oss. Våra återförsäljare har allt mellan 2 till 50 anställda. De är spridda på cirka 100 kontor runt om i landet och står för halva vår omsättning.

Om jobbet
Som teamlead för vårt supporteam tar du ansvar för teamet som tar hand om våra återförsäljares resa genom Telavox som tex leverans, utbildning, förvaltning och utveckling med målet att få alla återförsäljare så lyckliga och självgående som möjligt. Via telefon och mail hanterar våra partner-advisors olika typer av ärenden kopplade till våra återförsäljare och din roll är rådgivande och supporterande. Vi tror på ett närvarande ledarskap så därför är du också med och tar samtal och tickets.

Varför är detta ditt nya drömjobb?
För att fortsätta utmana, utveckla och coacha våra advisors behöver vi en duktig Teamleader med teknisk vana, expertis i kundkommunikation och det viktigaste av allt - ett femstjärnigt ledarskap! I rollen som Teamleader blir du personalansvarig och “go-to-person” för ett team på 6 personer i varierande ålder och erfarenhet. De flesta i teamet har varit här i några år redan. Din viktigaste uppgift är att agera ledare, chef och coach i alla situationer och uppgifter kopplade till dina advisors arbetsuppgifter. Du leder och fördelar arbetet, sätter kort- och långsiktiga mål på grupp- och individnivå, arbetar med engagemang och följer upp våra regelbundna medarbetarundersökningar.

För att driva högsta möjliga engagemang och prestation hos ditt team säkerställer du att de är väl medvetna om Telavox mål & vision och att de förstår hur aktiviteter och arbetssätt tar oss framåt på resan.

Vad gör dig klippt och skuren för rollen?
För att matcha rollen tror vi att du har arbetat som chef eller ledare inom kundtjänst, teknisk support eller sälj i några år och vill fortsätta att utvecklas i rollen som ledare. Det är grymt viktigt att du har ett tekniskt såväl som affärsmässigt intresse och det är såklart extra fördelaktigt om du har erfarenhet från IT- eller telekombranschen.

Som person är du engagerad, handlingskraftig och har en förmåga att prioritera, strukturera samt kontinuerligt följa upp på dagliga aktiviteter. Du har en talang för att skapa delaktighet och förtroende hos dina medarbetare och du brinner för få dina medarbetare att prestera samt att alla ska uppleva vi-känsla i teamet.

Telavox is the place to be! På Telavox ser vi mångfald bland vår personal som en superkraft och en förutsättning för vår utveckling framåt. Hos oss är alla välkomna våra olikheter behövs för att vi ska kunna fortsätta stötta våra kunder med grymma upplevelser!

Vi kan med stolthet säga att vi kommer erbjuda dig:

- Att vara en del i ett drivet team med hög energi som längtar efter dig
- Egenutvecklad stark produkt
- Roliga sociala evenemang såsom en årlig kick-off, familjedagar och aktiviteter med allt från yoga till brädspelskvällar
- Ett generöst friskvårdsbidrag och gratis sjukvård genom KRY
- Att vara en del av en skandinavisk framgångssaga i ett gasellbolag med globala visioner och pågående expansion


Om rekryteringsprocessen
Vi är taggade på att se din ansökan så snabbt som möjligt och urval sker löpande i rekryteringsprocessen. Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta HR Business Partner Hanna Lindkvist på 040-6200015

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2020
  • Ansök senast: 29 augusti 2020

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024