Teamlead till kundserviceavdelningen

Teamlead till kundserviceavdelningen

Arbetsbeskrivning

På Bredband2 präglas vardagen av ständig utveckling ihop med kompetenta kollegor. Genom att lyssna ser vi till att våra medarbetare utvecklas såväl i sina arbetsuppgifter och roller som på ett personligt plan. Låter det spännande?

Arbetsuppgifter
Som Teamlead ansvarar du för att leda och kvalitetssäkra arbetet för ditt team på kundserviceavdelningen. Du har personal- och resultatansvar för teamet och ett visst utbildningsansvar. Just nu är de 9 medarbetare i teamet vars huvudsakliga uppgift är att svara på kunders frågor per telefon, mail, chatt och sociala medier. Det är därför viktigt att du drivs av att driva processer framåt och arbeta med kontinuerlig utveckling av teamet.

Tjänsten passar dig som trivs i en ledande roll och som är bra på att skapa resultat tillsammans med andra människor. Företaget arbetar aktivt med att skapa en bra arbetsmiljö och därför genomsyras arbetet av delaktighet. Här får du möjligheten att verka i en organisation där ditt ledarskap och resultat gör stor skillnad i det dagliga arbetet samt vara med på den spännande resan som bolaget står inför. Vi söker dig som är affärsdriven och stark i ditt ledarskap. Vidare brinner du för att leda och utveckla människor. Du drivs av att påverka din arbetssituation och företagets framtid och tror på laget före jaget.

Om dig
Till vårt team söker vi dig som är eller vill bli ledare. Vi tror att du har ett coachande förhållningssätt, brinner för att skapa resultat men framför allt för att skapa bästa möjliga förutsättningar för vår personal.
- Anders Ohlin, Head of service

Vi söker dig som:
- Har en förankring i personalfrågor och har erfarenhet av att leda andra i en chefsroll, gärna från en liknande roll
- Älskar att leda, coacha och stödja din personal mot önskade mål
- Är lösningsorienterad, initiativtagande samt öppen och tillförlitlig
- Du är motiverande och inspirerande i ditt arbete med dina anställda
- Är kommunikativ och kan förmedla information på ett tydligt och pedagogiskt sätt
- Tycker att det är givande med ett högt tempo på arbetsplatsen
- Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift


Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten för rollen samt dina tidigare erfarenheter.

Vi erbjuder
Du kommer att tillhöra Service center som erbjuder ett spännande och fartfyllt arbete i en inkluderande miljö där högklassig service är en självklarhet. Våra medarbetare är vårt varumärke. Därför erbjuder vi en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och en chans att jobba i en ständigt växande organisation som värdesätter utveckling, uppskattning och gemenskap.

För denna tjänsten har vi valt att ta hjälp av vår rekryteringspartner Barona (https://baronase.recman.no/job.php?job_id=242553). Ansökan görs via deras system genom att klicka på länken nedan. Tjänsten är på heltid och inleds med provanställning på sex månader via Barona. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är vardagar mellan 9-18 där flextider tillämpas för rollen. Placeringen är i Malmö.

Ansök genom att klicka på denna länk (https://baronase.recman.no/job.php?job_id=242553), observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl, men för frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta Sofie Eriksson på Barona sofie.eriksson@barona.se.

via GIPHY (https://giphy.com/gifs/S77o8b1ftPhryGkzTf)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bredband2
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2021
  • Ansök senast: 21 maj 2022

Liknande jobb


27 november 2024

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024